  • 1. Data: 2016-03-13 13:47:27
    Temat: npp co zrobić żeby mnie nie strzeliło...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zainstalowałem nowego Notepad++
    przy każdym wpisywanym słowie pojawia sie jakaś durna podpowiedź,
    po czym wkleja sie jakiś ciąg którego nie chcę,
    wygląda to tak:
    http://zsyp.eu/smieci/npp_dopowiedzi.PNG

    przetestowałem wsystkie opcje n++ ale nie udało mi się tego wyłączyć
    czy Ktoś mógłby i zechciał by mi pomóc?

  • 2. Data: 2016-03-14 07:59:02
    Temat: Re: npp co zrobić żeby mnie nie strzeliło...
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Sun, 13 Mar 2016 13:47:27 +0100, platformowe głupki wrote:

    > przetestowałem wsystkie opcje n++ ale nie udało mi się tego wyłączyć
    > czy Ktoś mógłby i zechciał by mi pomóc?

    Chyba Ktoś jest teraz na urlopie, musisz zaczekać 2 tygodnie, jak wróci to
    Ci strzeli.

    --
    howgh
    szemrany

  • 3. Data: 2016-03-15 13:33:05
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 marca 2016 13:49:04 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
> [...]
    > wygląda to tak:
    > http://zsyp.eu/smieci/npp_dopowiedzi.PNG
    >
    > przetestowałem wsystkie opcje n++ ale nie udało mi się tego wyłączyć

    usmialem sie, (choc zupelnie do smiechu mi nie jest bo sie czuje dosyc
    nieszczególnie)

    moze to zemsta po, abo zemsta boga za glosowanie na pis?

    1)imo to kompletowanie jest fajne choc uwazam mogloby sie pojawiac gdzies w mniej
    natarczywym miejscu
    2)settings..preferences..auto-completion.. enable auto-completion on each input (OFF)

  • 4. Data: 2016-03-15 17:03:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dziękuję!!!!
    od tygodnia pisze program w asmie, było ostro...

  • 5. Data: 2016-03-15 18:07:12
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 marca 2016 17:04:44 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > dziękuję!!!!
    > od tygodnia pisze program w asmie, było ostro...

    a w jakim asmie i co robi?

    ja ostatnio w temacie programowania
    pewnie zmarnowalem troche czasu
    (co gorsze zima to najlepszy czas na programowanie)... nieststy mam duzo problemow
    zdrowotnych i z formą..
    (glownie ten rok chyba wypada dedykowac pieprzonym pseudodentystom ktorzy zniszczyli
    mi szybciutko i skuteczniutko przedni ząb )

    ciezko powiedziec czy sie wlasciwie
    czegos istotnego nauczylem w
    ostatnie pol roku (a moze wlasciwie
    w rok - mw od roku jestem niezaktwny
    chyba na tej grupie ) i czego..

    czegos tam sie pewnie nauczylem
    ale troche ciezko powiedziec czego
    podstawowe tematy -c2 -optymizacja (open cl) -moj wlasny framework (dris)
    troche lezaly odłogiem (przy czym troche
    to eufemizm), [moj duch i forma tez lezaly
    odłogiem tak ze nieststy ani roboty ani odpoczynku, tylko problemy]

    czy powroce tutaj popisac pare tematów
    jeszcze nie wiem..

    czy zrobic sobie troche przerwy i
    popatrzec z dystansu na swiat roznych
    tematow z programowania bylo dobrze
    czy zle, ciezko powiedziec

  • 6. Data: 2016-03-15 18:38:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wstyd się przyznać w asm 51 ;o)
    zdrowia Panu życzę!

  • 7. Data: 2016-03-15 18:53:08
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 marca 2016 18:39:54 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > wstyd się przyznać w asm 51 ;o)
    > zdrowia Panu życzę!

    mozesz wkleic to jesli to nie tajemnica

    co do zdrowia to zab dwojka roz*yebany (byl zdrowy poki kmioty nie zaczely w nim
    wiercic) i nowego nie bedzie (i to jest najgorsze)
    absolutnie nie moge sie pogodzic z tymby cos takiego odpieprzac na ludziach

  • 8. Data: 2016-03-15 18:57:22
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie ma za bardzo w nim nic ciekawego, może wkleję moją prockę do zamiany
    BIN->HEX->ASCII z pytaniem, czy Ktos zrobił to lepiej?

    HEXtoASC: push ACC
    swap A
    anl A,#0Fh
    mov dptr,#znaki_hex
    movc A,@A+DPTR
    mov R7,A

    pop ACC
    anl A,#0Fh
    movc A,@A+DPTR
    mov R6,A

    ret

    znaki_hex db '0123456789ABCDEF'

    chyba jestem powskim wykolejeńcem, ale ja lubię pisać w assemblerze...

    przez to dopisywanie, prawie każdą komendę musiałem wpisywać po 10 razy,
    kasując co chwile co mi sam dopisał... także DZIĘKI WIELKIE!

  • 9. Data: 2016-03-15 20:02:19
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 marca 2016 18:59:05 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
> [...]
    >
    > przez to dopisywanie, prawie każdą komendę musiałem wpisywać po 10 razy,
    > kasując co chwile co mi sam dopisał... także DZIĘKI WIELKIE!

    nie ma sprawy, asm jest spoko powszechnie uwazany za trudniejszy niz c

    - ten notepad++ o ile sie nie myle wyglada lepiej niz kiedys choc jakos nie blenduje
    fontów is sa troche ostre, domyslny font kiepski (marnuje miejsce w pionie), (ale
    fajnie ze mozna scustomizowac), te bloczki do rozwijanie tez mi sie nie podobaja (na
    szczescie mozna wylaczyc)

    tak naprawde w edytorach mozna byzakodowac duzo zajebistych bajerów, np zwijanie mi
    sieni enie podoba ale moglby np nieco wyszarzac niedotykane miejsca a rozjasniec
    edytowane pozniej pomagac w skakaniu miedzy tym - w kodowaniu nieslychanie wazne jest
    sprawne poruszanie sie miedzy miejscami i duzo tu mozna zrobic

  • 10. Data: 2016-03-17 16:58:08
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a pamiętacie tą nagonkę na programistów assemblerowych z czasów przełomu?
    było to za uw/po/eu... ja wtedy siedziałem na politechnice warszawskiej,
    możecie sobie wyobrazić co się działo...
    cieszę się, że PIS doszedł do władzy, może w końcu się wyjaśni, które
    powskie cioty tak na nas naskakiwały...
    bo system przekazywał dupostrzały, a już ważne informacje były wycinane...
    ostro...

    powiem Ci fir, że nie jesteś sam, inni też mają ostro, ja dzieło
    politechniki odczuwam do tej pory...

    mam nadzieję, że ktoś spuści jakąś bombę na tą instytucję...