  • 1. Data: 2010-11-19 22:06:39
    Temat: ntg kraków serwis
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    witam

    ntg. poszukuje serwisu samochodowego w krakowie koło bieżanowa-
    prokocim, bliżej nowego bieżanowa.
    sprawdzonego w miarę inteligetnych ludzi którzy poradzą sobie z (mędzy
    innymi) rozrządem itp.

    Prośba bo mieszkam tu zaledwie pare mc, i na szczęście nie miałem
    przyjemności poznawania tych miejsc.

    informacje najlepiej na maila w...@g...com

    pozdrawiam

    Wiadro

  • 2. Data: 2010-11-19 22:15:32
    Temat: Re: ntg kraków serwis
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    a tak ogólnie kiedyś zastanawiałem się kto musi być
    popaprany(zakręcony) żeby jeździć w zimie motocyklem/skuterem .. ale
    już wiem że w krakowie to średnio rozgarniętych mieszkańców poprostu
    zmusza sytuacja komunikacyjna do przejścia na dwukółki,
    ja się przesiadłem na coś bez silnika ze względu że jestem codziennie
    10 minut przed 4 kółkami spalinówkami, a moto o tej porze tu jak na
    lekarstwo. boicie się czy jak?

  • 3. Data: 2010-11-19 22:16:24
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-11-19 23:06, WIADRO pisze:

    > Prośba bo mieszkam tu zaledwie pare mc, i na szczęście nie miałem
    > przyjemności poznawania tych miejsc.

    Do Krakowa Cie przywialo ? Amil pewnie nie wie ,skoro tam jeszcze
    mieszkasz :)

    Chlopaki pomozcie koledze, przeciez wielu tam Was :P

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 4. Data: 2010-11-19 22:23:48
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 19 Lis, 23:16, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    > Do Krakowa Cie przywialo ? Amil pewnie nie wie ,skoro tam jeszcze
    > mieszkasz :)

    Od żony uciekam ;). Amil to chyba niegroźny gościu, zawsze
    wyobrażałem sobie go jako skrzyżowanie dwukółki taczki i pary
    rozpiętych klipsów z perłami leżącymi koło szkarłatnego lustra.

    > Chlopaki pomozcie koledze, przeciez wielu tam Was :P

    no własnie, odstałem tu już 2 mandaty, za to że mi się spsóło auto...
    a ja tu majchrowskiemu stadiony wisły budowałem...
    eh..

  • 5. Data: 2010-11-19 23:08:29
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-11-19 23:23, WIADRO pisze:

    > Od żony uciekam ;).

    uuu, szybko. A taka fajna na PP sie wydawala :)

    > Amil to chyba niegroźny gościu, zawsze
    > wyobrażałem sobie go jako skrzyżowanie dwukółki taczki i pary
    > rozpiętych klipsów z perłami leżącymi koło szkarłatnego lustra.

    ROTFL

    > no własnie, odstałem tu już 2 mandaty, za to że mi się spsóło auto...
    > a ja tu majchrowskiemu stadiony wisły budowałem...
    > eh..

    A to Centusie. Musisz przywyknąć, prawie jak Poznaniaki :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 6. Data: 2010-11-20 07:43:32
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-19 23:23, WIADRO pisze:

    > no własnie, odstałem tu już 2 mandaty, za to że mi się spsóło auto...
    > a ja tu majchrowskiemu stadiony wisły budowałem...

    Stadiony dla kiboli ? To przez takich jak Ty kupa kasy poszla na to
    gowno! Radz se sam, ale ze Cielubie to powiem zebys sie tym nie chwalil
    bo znajdziesz siki w oleju.

    PS. Amil ma auto na gaz wiec zna wszystkie serwisy w miescie (na 2/3
    jest obrazony, ale to nic ;>)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 7. Data: 2010-11-20 14:56:43
    Od: "Cień" <m...@p...neostrada.pl>

    >Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w
    >wiadomości news:ic7u77$gab$1@news.onet.pl...

    > PS. Amil ma auto na gaz wiec zna wszystkie serwisy w miescie (na 2/3 jest
    > obrazony, ale to nic ;>)

    Pozostala 1/3 jest obrazona na Amila... ;)

    --
    Cień
    1000 k7

  • 8. Data: 2010-11-20 16:39:00
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "WIADRO"

    Od żony uciekam ;). Amil to chyba niegroźny gościu, zawsze
    wyobrażałem sobie go jako skrzyżowanie dwukółki taczki i pary
    rozpiętych klipsów z perłami leżącymi koło szkarłatnego lustra.

    ***a to nie nasz amil, nasz amil to wielki czarny czlowiek, i jak czarny
    wielki czlowiek ma wszystko wielkie i miesnie tez

    --
    ania