  • 1. Data: 2018-08-28 16:59:40
    Temat: obraz dysku, przeniesienie sytemu ratunkowego...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    nowy laptop ideapad320. PArtycje:
    1. fat32 30mega boot
    2. unknown 16mega
    3. ntfs - ok300 giga - windows
    4. ntfs - 1 giga - zawiera katalog recovery w którym jest plik o
    objętości 340mega - sądzę że to obraz partycji z windowsem

    kwestią czasu jest "pad" dysku a innego nośnika z windowsem i
    sterownikami nie mam. mogę "zgrać" plik recovery... ale jak z niego
    odtworzyć obraz partycji? Po kija jest pierwsza malutka partycja? i druga?
    A może inaczej. czy dało by sie zrobić "lustrzaną" kopię dysku, ale z
    zastrzeżeniem że ta główna duża partycja będzie dużo mniejsza? (bo nowy
    dysk to mniejszy ssd) Przy czym to rozwiązanie to ostateczność, bo
    "backupem" będzie dysk, a nie plik na dysku.

    ToMasz

  • 2. Data: 2018-08-28 19:44:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/28/2018 4:59 PM, ToMasz wrote:
    > sterownikami nie mam. mogę "zgrać" plik recovery... ale jak z niego
    > odtworzyć obraz partycji? Po kija jest pierwsza malutka partycja? i druga?

    A po co? Na 99% jesli to nowy tani laptop to lepiej wyjdziesz instalujac
    czystego windowsa bez bloatware. O klucz moze nawet nie zapyta, bo
    znajdzie w biosie.