  • 1. Data: 2011-03-28 17:51:01
    Temat: odpadło temu misiu
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=u3YbLczO2nk

    dobra fota:

    http://www.ducaticorsefriends.com/?p=7978

    Koło pękło równo w połowie każdego z ramion, kosmos jakiś.

    KJ

  • 2. Data: 2011-03-28 18:07:26
    Temat: Re: odpadło temu misiu
    Od: amos <g...@g...com>

    On 28 Mar, 19:51, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > Koło pękło równo w połowie każdego z ramion, kosmos jakiś.
    To musi byc naprawde dziwne wrazenie, kiedy wyprzedza cie twoje wlasne
    tylne kolo. Zupelnie nieskrepowane...

    --
    amos

  • 3. Data: 2011-03-30 02:57:05
    Od: andy <s...@g...com>

    On 03/28/2011 10:51 AM, KJ Siła Słów wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=u3YbLczO2nk
    >
    > dobra fota:
    >
    > http://www.ducaticorsefriends.com/?p=7978
    >
    > Koło pękło równo w połowie każdego z ramion, kosmos jakiś.
    >
    > KJ

    niezle, a co to za motor?

  • 4. Data: 2011-03-30 06:14:52
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    andy napisał(a):
    > niezle, a co to za motor?

    Kawasaki.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2011-03-30 06:38:14
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kamil Nowak 'Amil'"
    Kawasaki.

    Niemozliwe one siem nie psuja
    A to chyba jednak Dukati bylo.
    Ale to nie ma znaczenia bo oni nie jezdza na fabrycznych kolach

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 6. Data: 2011-03-30 21:38:37
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 30 Mar, 08:38, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > A to chyba jednak Dukati bylo.
    Ze sposobu mocowania kola wynika ze Ducati. Widzielimy juz ukrecone
    zebatki w 1098 to i odkrecone kolo nie dziwi.

    > Ale to nie ma znaczenia bo oni nie jezdza  na fabrycznych kolach
    I srubach. Choc tutaj trudno powiedziec czy sruby sie odkrecily,
    pourywaly czy moze pekla felga.

    pzdr, dr
    14/525

  • 7. Data: 2011-03-30 22:00:38
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-30 23:38, doktorski pisze:
    Choc tutaj trudno powiedziec czy sruby sie odkrecily,
    > pourywaly czy moze pekla felga.

    felga trzasneła na ramionach i to po równym promieniu, normalnie jakby
    ja wczesniej polscy kowale naprawiali :-)

    KJ

  • 8. Data: 2011-03-31 04:19:29
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"KJ Siła Słów"
    felga trzasneła na ramionach i to po równym promieniu, normalnie jakby
    > ja wczesniej polscy kowale naprawiali :-)

    Narodowa duma kaze mi napisac
    jakby wloscy inzynierowie ja stworzyli...

  • 9. Data: 2011-03-31 07:35:51
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 31 Mar, 06:19, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > Narodowa duma kaze mi napisac
    > jakby wloscy inzynierowie ja stworzyli...
    Albo niemieccy, oni sie specjalizuja w pekajacym bakelicie.

    pzdr, dr
    14/525

  • 10. Data: 2011-03-31 07:39:25
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-31 00:00, KJ Siła Słów pisze:

    > felga trzasneła na ramionach i to po równym promieniu, normalnie jakby
    > ja wczesniej polscy kowale naprawiali :-)

    Jakby nie było koła kute:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S