  • 1. Data: 2011-03-18 12:15:31
    Temat: ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    http://imagazine.pl/2011/03/18/automapa-wreszcie-w-a
    pp-store/

    Pozdro.

  • 2. Data: 2011-03-18 12:17:16
    Temat: Re: ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-18 13:15, BaX pisze:
    > http://imagazine.pl/2011/03/18/automapa-wreszcie-w-a
    pp-store/

    > Pozdro.

    Lepiej późno niż wcale ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 3. Data: 2011-03-18 12:19:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 13:15:31 +0100, BaX napisał(a):

    > http://imagazine.pl/2011/03/18/automapa-wreszcie-w-a
    pp-store/

    Raczej śmiać... bez AM Traffic, bez Miplo, wymaga iOS 4.3, sprzedawana na
    zasadzie rocznej subskrypcji a nie subskrypcji na update (nie wiadomo co
    się stanie po roku, czy przestanie działać, czy tylko aktualizować), AM
    upiera się podawać warunki licencji sprzeczne z licencją AppStore itp,
    itd..
    Będzie wesoło, idę po chipsy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 4. Data: 2011-03-18 12:20:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    aaa.. byłbym zapomniał, o zupełnie nowym, innowacyjnym i zaprojektowanym
    specjalnie dla iOS interfejsie użytkownika:

    http://telepolis.pl/__temp__/iam_0c1741ed8fd50f21bff
    3657ef65c252d_800_600_.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2011-03-18 12:27:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Będzie wesoło, idę po chipsy

    No mówie przecie Waldek, że ONI będą ;)

  • 6. Data: 2011-03-18 12:29:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 13:27:45 +0100, BaX napisał(a):

    > No mówie przecie Waldek, że ONI będą ;)

    I już czekam na te teksty na iForach - Automapa mi nie obraca ekranu,
    dlaczego i co mam zrobić, żeby to zaczęła robić?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 7. Data: 2011-03-18 13:32:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 13:15:31 +0100, BaX wrote:
    >http://imagazine.pl/2011/03/18/automapa-wreszcie-w-
    app-store/

    Spoko spoko - czemu mamy ujadac ?

    Na razie nadeszlo to co mialo nadejsc i ajfon dolaczyl do grona
    konkurencyjnych produktow :-)

    Appstore przewiduje jakas mozliwosc upgrade ? Bo wersja x.0 chyba nie
    bedzie jeszcze dobra :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-03-18 13:34:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 12:29:09 +0000, Waldek Godel wrote:
    >I już czekam na te teksty na iForach - Automapa mi nie obraca ekranu,
    >dlaczego i co mam zrobić, żeby to zaczęła robić?

    Waldku, ale czemu juz ujadasz ?

    Zrozumiale ze nowa aplikacja bedzie miala sporo bledow, ktore beda
    stopniowo usuwane.

    J.

  • 9. Data: 2011-03-18 13:50:54
    Temat: Re: ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 14:34:39 +0100, J.F. napisał(a):

    > Zrozumiale ze nowa aplikacja bedzie miala sporo bledow, ktore beda
    > stopniowo usuwane.

    No co ty, po trzech latach to ona juz powinna być wygładzona na lusterko...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 10. Data: 2011-03-18 13:53:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    > No co ty, po trzech latach to ona juz powinna być wygładzona na lusterko...

    a dokładnie to po 3 latach pisania i czterech miesiącach dokładnego
    sprawdzania przez Stiwa (jakoby..)