  • 81. Data: 2015-05-15 23:45:25
    Temat: Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:mj4095$qim$1@node2.news.atman.pl...

    > A po co?

    Bo chcę mieć aktywny telefon od razu jak wyląduję
    na lotnisku w Krakowie i do tego chcę mieć ten sam numer.

  • 82. Data: 2015-05-16 00:13:10
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Bo chcę mieć aktywny telefon od razu jak wyląduję
    > na lotnisku w Krakowie i do tego chcę mieć ten sam numer.

    A jak nie wylądujesz bo polecisz Airbusem, który się rozbije topococito?

    --
    marfi

  • 83. Data: 2015-05-16 00:53:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 23:45, Pszemol pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Bo chcę mieć aktywny telefon od razu jak wyląduję
    > na lotnisku w Krakowie i do tego chcę mieć ten sam numer.

    Powtórzę pytanie: a po co? Starter kupisz w każdym kiosku na Modlinie,
    Okęciu lub Balicach. Ponadto masz sporą szansę (niewiele mniejszą od tej
    że się nie rozbijesz podczas lotu) że nawet i przeterminowany starter
    redbulla będzie działał po roku mimo niedoładowania.

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2015-05-16 05:27:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Powtórzę pytanie: a po co?

    Poważnie nie wiesz i pytasz po co mi ten sam numer? :-)
    Zabawny jestes...

    > Starter kupisz w każdym kiosku na Modlinie,
    > Okęciu lub Balicach.

    Na co mi nowy starter z nowym numerem?
    Chcę mieć zawsze ten sam numer który mam od 10 lat
    i wszyscy moi znajomi i członkowie rodziny znają.
    Utrata tego numeru nie jest warta zaoszczędzonych 5zł.

    > Ponadto masz sporą szansę (niewiele mniejszą od tej
    > że się nie rozbijesz podczas lotu) że nawet i przeterminowany
    > starter redbulla będzie działał po roku mimo niedoładowania.

    Szansa jest mniejsza od szansy że się *nie* rozbiję czy że się rozbiję?

  • 85. Data: 2015-05-16 05:28:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    > A jak nie wylądujesz bo polecisz Airbusem, który się rozbije topococito?

    Ulegasz jakiejs histerii?
    Ja się czuję w samolocie bezpieczniej niż w samochodzie na drodze...

  • 86. Data: 2015-05-16 05:31:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Musisz mieć czas za darmo, że możesz go tracić dla
    > szukania oszczędności kilku złotych w skali roku.

    Tylko nie pogniewaj się na mnie za to, że tańsza alternatywa
    jaką mi tu zaproponowałeś okazała się droższa... :-)

    A skąd ten wniosek? :-)

  • 87. Data: 2015-05-16 05:33:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Na telefonie nie oglądam.

    A o modemach 3G z wtyczką USB do laptopa słyszałeś?
    Do nich wkłada się kartę SIM...

    > A nawet jeśli - to nie na ulicy, a w hotelu, albo u rodziny, jest wifi.

    A wpadło Ci do głowy że ktoś może używać gigabajty po sieci 3G
    bo nie ma innej opcji czy może wykluczasz taką możliwość? :-)

  • 88. Data: 2015-05-16 05:34:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message

    > Należy dodać, że za połączenie się z takim komunikatem jest pobierana
    > opłata zgodnie z cennikiem. Jakby ktoś nie wiedział, to komunikat "Numer
    > czasowo niedostępny" jest bezpłatny, podobnie jak sygnał "zajęte" itp.

    I ile to kosztuje aby usłyszeć ta 5 sekund nagrania? 5-10groszy?

  • 89. Data: 2015-05-16 08:04:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-16 o 05:27, Pszemol pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Poważnie nie wiesz i pytasz po co mi ten sam numer? :-)
    > Zabawny jestes...

    No poważnie. Przecież ci, którzy mają znać, mogą poznać ten numer raz w
    roku jak przyjeżdżasz do Polski, przez pozostałe 11 miesięcy będzie
    nieużywany. "Ważne" sprawy masz przecież w usańskim numerze.

    > Na co mi nowy starter z nowym numerem?

    Na to, żeby dzwonić i necić po Polsce, chyba o to chodzi przecież tylko,
    że cię nie stać na roaming, a nie, że czekasz na jakiś ważny telefon od
    niewiadomo jakiej osoby, która akurat będzie dzwonić na polski numer jak
    będziesz w Polsce (tylko co byś zrobił, jakby dzwoniła, gdybyś był w USA?).

    > Chcę mieć zawsze ten sam numer który mam od 10 lat
    > i wszyscy moi znajomi i członkowie rodziny znają.

    To wysyłasz po przylocie te 3-5 smsów do "rodziny i znajomych" i tyle. W
    końcu to ty będziesz inicjował kontakt jak się będziesz chciał z kimś
    spotkać/pogadać. Jak ktoś w PL ma sprawę, to pisze do cię maila lub
    dzwoni do USA tak jakby to robił przez resztę roku.

    > Utrata tego numeru nie jest warta zaoszczędzonych 5zł.

    Nieprawda.

    > Szansa jest mniejsza od szansy że się *nie* rozbiję czy że się rozbiję?

    Szansa mniejsza od tej, że się nie rozbijesz. Specjalne wyjaśnienie: to
    oznacza dużą szansę, że starter po roku będzie działał.

    --
    Liwiusz

  • 90. Data: 2015-05-16 08:07:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-16 o 05:33, Pszemol pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > A o modemach 3G z wtyczką USB do laptopa słyszałeś?
    > Do nich wkłada się kartę SIM...

    No to zdecyduj się, szukasz karty do dzwonienia i netu, czy do modemu?

    > A wpadło Ci do głowy że ktoś może używać gigabajty po sieci 3G
    > bo nie ma innej opcji czy może wykluczasz taką możliwość? :-)

    Raczej nie biorę tego pod uwagę w przypadku turysty, bo net jest
    wszędzie (hotel, dom), no i raczej nie przyjeżdżasz do PL aby oglądać
    filmy przez net, chyba że jedziesz pod namiot albo na kemping.

    --
    Liwiusz