  • 1. Data: 2023-02-03 04:04:28
    Temat: [ot] zgranie kaset audio do pliku (laptop) - jaki kabel?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    mam taki zdobyczny sprzet do zgrania malych kaset audio do laptopa:
    https://imgsh.net/a/JtcPN30.png, ztcw ma tylko takie wyjscie audio:
    https://imgsh.net/a/nxRn2zs.png.
    Zas w laptopie sciana boczna: https://imgsh.net/a/6mj43fM.png
    - wejscie 7 = mikrofon
    - wejscie 8 = sluchawki

    jakim rodzajem kabelka (jakas fachowa, sygnaturowa nazwa?) polaczyc widoczne
    wyjscie audio kaseciaka z wejsciem 7 laptopa dla przegrania kaset audio?

    btw:
    sprzet jest jaki jest,ale czy w sprawie tego kabelka powinno sie o cos
    jednak zadbac dla jakosci przegrania?

  • 2. Data: 2023-02-03 08:30:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 03.02.2023 o 04:04, 1634Racine pisze:
> [...]
    > kaset audio?
    >
    > btw:
    > sprzet jest jaki jest,ale czy w sprawie tego kabelka powinno sie o cos

    Minijack audio 3,5 mm stereo na minijack audio 3,5 mm stereo -
    <https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/kabel-sbs-au
    dio-stereo-3-5mm-jack-mobile-and-smartphones-1-5m>

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie art.pl, jak i sama domena nie są już aktywne

  • 3. Data: 2023-02-03 11:04:09
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Krystek w news:63dcb815$0$19609$65785112@news.neostrada.pl
    > Minijack audio 3,5 mm stereo na minijack audio 3,5 mm stereo -
> [...]

    czy po prostu *kazdy* minijac-minijack, czy tylko taki, bo dokladnie do tego
    sluzy i dlatego ma to wypisane?

  • 4. Data: 2023-02-03 11:37:15
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...eduDOTpl>

> [...]
    > kaset audio?
    >
    > btw:
    > sprzet jest jaki jest,ale czy w sprawie tego kabelka powinno sie o cos

    Spore prawdopodobieństwo, że w laptopie wejście mikrofonowe jest mono, a
    wtedy zgrasz tylko jeden kanał (lewy). Rozwiązaniem jest zewnętrzna
    karta dźwiękowa.

    P.P.

  • 5. Data: 2023-02-03 11:53:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 3 Feb 2023 11:37:15 +0100, Paweł Pawłowicz wrote:

    > Spore prawdopodobieństwo, że w laptopie wejście mikrofonowe jest mono, a
    > wtedy zgrasz tylko jeden kanał (lewy). Rozwiązaniem jest zewnętrzna
    > karta dźwiękowa.

    Z drugiej strony jaki nowszy dell po wsadzeniu wtyczki sie pyta,
    czy to mikrofon podpieto, czy line-in, czy zestaw sluchawkowy -
    bo dziurke ma tylko jedną, ale funkcji wiele.

    J.

  • 6. Data: 2023-02-03 13:53:55
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Paweł Pawłowicz w news:63dce3db$0$19610$65785112@news.neostrada.pl
    [........]
    > Spore prawdopodobieństwo, że w laptopie wejście mikrofonowe jest mono, a
    > wtedy zgrasz tylko jeden kanał (lewy).

    czulem,ze gdzies jest mina.
    Tego nie wiem. Bo niby jak to poznac.... W instr. sprzetu ani slowa.
    cos spod prawego klawisza w ustawieniach dzwieku: gdy ustawi sie na
    "regulacja nagrywania", to pokazuje --> https://imgsh.net/a/uytETcp.png
    jakby regulacja glosnosci nagr. na prawo i lewo.
    Stereo?

  • 7. Data: 2023-02-03 16:48:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Feb 2023 11:53:57 +0100, J.F napisał(a):

    > Z drugiej strony jaki nowszy dell po wsadzeniu wtyczki sie pyta,
    > czy to mikrofon podpieto, czy line-in, czy zestaw sluchawkowy -
    > bo dziurke ma tylko jedną, ale funkcji wiele.

    A jeszcze co poniektóre miewają jacka 4-pinowego, podobnie jak telefony.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2023-02-05 14:20:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2023-02-03 o 13:53, 1634Racine pisze:
> [...]
    > "regulacja nagrywania", to pokazuje --> https://imgsh.net/a/uytETcp.png
    > jakby regulacja glosnosci nagr. na prawo i lewo.

    Pod przyciskiem "Zaawansowane" powinieneś mieć ustawienia do wyboru typu
    "Wzmocnienie sygnału mikrofonu" albo "Wejście liniowe", wtedy karta
    ustawia odpowiedni poziom sygnału wejściowego dla audio (wzmacnia dla
    wejścia mikrofonowego i zostawia bez zmian dla sygnału audio z wejścia
    liniowego).

    K.

  • 9. Data: 2023-02-05 15:29:04
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Krystek w news:63dfad06$0$9600$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > ustawia odpowiedni poziom sygnału wejściowego dla audio (wzmacnia dla
    > wejścia mikrofonowego i zostawia bez zmian dla sygnału audio z wejścia

    po klik w glosnik w trayu jest taK
    https://imgsh.net/a/fWhlLOi.png
    a poniewaz interesuje mnie *input* , to wybieram input i mam taka mozliwosc:
    https://imgsh.net/a/OWYnbvr.png
    - widac co bede mogl regulowac;
    najciekawsza opcja --> *miks* *stereo* to prawdopodobnie nie nagrywanie
    stereo, bo prawdopodobnie go nie ma, ale.... moze to oznacza nagranie tego
    samego w dwa kanaly (?), zeby jeden nie byl gluchy, taka *symulacja*
    *stereo* ... Tak kombinuje.
    jak sie teraz zrobi w panelu "ok" to pojawia sie to:
    https://imgsh.net/a/iOcZNXB.png
    i "zaawansowane" po klik pokazuje tylko to: https://imgsh.net/a/gZUSWL1.png

    to tyle. Wejscie mikrofonowe laptopowe nie pokazuje, ze cos mozna wybrac,
    typu "line-in". Na moje oko to jednak nie nagrywanie stereo, ale (jeszcze
    nie sprawdzalem) symulacja stereo.

    Oraz: dostalem info o (w zasadzie) niemozliwosci nagrywania stereo w
    laptopach:
    https://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Audio/Can-I-g
    et-stereo-sound-into-laptop/td-p/6087511
    Mearly all Microphone jacks on laptops or computers will have Mono input
    no matter what the actual brand of the PC is. It is very difficult to
    find a notebook which has stereo input and a lot of more modern PCs have
    done away with the microphone jack since there is a Microphone
    integrated in the PC.

    wiec jesli ma sie kasety mono to dobrze by bylo, zeby chociaz taka symulacja
    stereo byla mozliwa....