  • 1. Data: 2009-09-01 12:20:30
    Temat: pamęci flashdrive
    Od: emila <w...@p...onet.eu>

    witam,

    ostatnio szukałem pendrive'ów do firmy. Natrafiłem na allegro
    na tanie marki Dane-elec - mace może jakieś informacje na temat
    tego od sprzedawcy dowiedziałem się że są robione we współpracy
    z duracellem (!) i nie wiem teraz niby szukam najtańszych
    na ale wole mimo wszytsko dopłacić jeżeli to kicha...
    nie wiem do Transcend czy Kingstona

    --
    emila to on
    nie to ja

  • 2. Data: 2009-09-01 17:12:15
    Temat: Re: pamęci flashdrive
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "emila" <w...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > z duracellem (!) i nie wiem teraz niby szukam najtańszych
    > na ale wole mimo wszytsko dopłacić jeżeli to kicha...

    Jesli na pendrvie nie trzymasz zadnych waznych rzeczy, to mozesz kupowac
    najtansze...
    Ale wg mnie jest to strzelanie sobie w kolano...

    Kiedys nasz marketing kupil setke pendrive'ow miesiac przed wigilia...
    Do wigilii mozna bylo juz nimi obwieszac domowa choinke (padlo 40)
    Dalej nie liczylem, ale klienci nie byli zadowoleni z takich 'prezentow'

    Gadka o Duracellach ma tylko napedzac sprzedaz, watpliwe, zeby pokrywala sie
    z rzeczywistoscia... jesli chcesz to sprawdzic, to na stronie Duracella jest
    do nich numer telefonu, mozna zadzwonic...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-09-01 18:11:36
    Od: games <g...@g...home.pl>

    emila pisze:
> [...]
    > z duracellem (!) i nie wiem teraz niby szukam najtańszych
    > na ale wole mimo wszytsko dopłacić jeżeli to kicha...

    Ale co ma Duracell do Pamieci Flash ?

    Duracell robi baterie chyba nie trzeba byc super inteligentnym zeby
    powiazac te 2 sprawy.

  • 4. Data: 2009-09-01 18:32:31
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    http://www.duracellflash.com/

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2009-09-01 18:46:54
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Heh na naklejce Duracell a w srodku Samsung .

    Ludzie to idioci wszystko kupia nawet gowno w ladnym opakowaniu.

  • 6. Data: 2009-09-01 18:48:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości grup
    > Ale co ma Duracell do Pamieci Flash ?
    >
    > Duracell robi baterie chyba nie trzeba byc super inteligentnym zeby
    > powiazac te 2 sprawy.

    Widać nie należysz do elity tylko jesteś pospólstwem.

  • 7. Data: 2009-09-01 18:57:01
    Od: games <g...@g...home.pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości grup

    > Widać nie należysz do elity tylko jesteś pospólstwem.

    O ja pierdole co za debile pisza na tej grupie !

    "
    Duracell jest częścią koncernu Procter & Gamble"

    Faktem jest ze robia dobre bakterie o aku juz tego nie powiem bo
    Panasonic i jakis noname uniross dziala juz 3 lata a np SONY padake juz
    zalicza po 4 miesiacach, ale to sa firmy ktore zeby zjadly na
    elektronice.

    A wybacz kupil bys telewizor firmowany przez sprzedawce podpasek i
    pampersow "procter& gamble' ?

    Niech oni juz robia dalej te baterie i sie nie osmieszaja.

  • 8. Data: 2009-09-01 20:26:41
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 20:57:01 +0200, games napisał(a):

    > Niech oni juz robia dalej te baterie i sie nie osmieszaja.

    Masz jakieś konkretne zastrzeżenia do pendrajwów Duracella?

    --
    GLaF

  • 9. Data: 2009-09-01 20:29:17
    Od: games <g...@g...home.pl>

    GLaF pisze:

    > Masz jakieś konkretne zastrzeżenia do pendrajwów Duracella?

    Tak mam o ile duracell jest rozpoznawany i znany ze swoich baterii tak
    jest nieznany na rynku elektroniki mam nadzieje ze swoja naklejke
    przykleja na sprawdzone produkty made in china, zreszta samsung to 99%
    rynku pamieci Flash.

    Ty jestes idiota wiec dla ciebie to Duracell dla mnie to samsung z
    naklejka duracell.

    Sony tez wzielo sie za Akumulatory a robi takie gowniane ze nikt ich nie
    kupuje.

  • 10. Data: 2009-09-01 20:40:40
    Od: "alburnus" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    emila <w...@p...onet.eu> napisał(a):

> [...]
    > z duracellem (!) i nie wiem teraz niby szukam najtańszych
    > na ale wole mimo wszytsko dopłacić jeżeli to kicha...

    Tak, a Durex niech robi takie z protekcją zapisu :)

    alburnus