  • 1. Data: 2010-05-02 19:36:16
    Temat: patent ktory dzwoni razem z telefonem?
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    witam,
    szukam wynalazku, który pogłośni dzwonej komórki - czyli np. coś jak
    podkładka z migającą diodą, ale żeby zamiast diody był to jakiś wyjec, albo
    przekaźnik do którego można coś podłączyć? podłączanie wtyczką itp odpada,
    ostateczność to zestaw głośnonówiący na bt, ale też wolałbym coś jak wyżej.
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-05-03 09:45:24
    Temat: Re: patent ktory dzwoni razem z telefonem?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-05-02 21:36, Michał wrote:
> [...]
    > ostateczność to zestaw głośnonówiący na bt, ale też wolałbym coś jak wyżej.

    gotowcow dawno nie widzialem ale:

    http://www.allegro.pl/item1020799775_uchwyt_swiecacy
    _gdy_sygnal_gsm_3_mocowania.html

    rozebrac, rownolegle do diod wpiac tranzystor i wysterowac przekazik :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."