  • 1. Data: 2011-02-08 12:06:14
    Temat: pentax k10d shutter count
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Czy istnieje mozliwosc zmiany licznika migawki (PhotoMe + exif) w k10d poprzez
    wgranie nowego firmware (1.30 lub 1.31)? Czy raczej jest to parametr tylko do
    odczytu?

    ps. chcialbym wiedziec, czy sprzedawca nie robi mnie w bambuko.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    Z.

  • 2. Data: 2011-02-08 22:01:16
    Temat: Re: pentax k10d shutter count
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:iirbru$879$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Czy istnieje mozliwosc zmiany licznika migawki (PhotoMe + exif) w k10d
    > poprzez wgranie nowego firmware (1.30 lub 1.31)? Czy raczej jest to
    > parametr tylko do odczytu?

    U mnie nie zmienił się ten parametr, to znaczy po wgraniu nowszego firmware
    nie ulegał zerowaniu. Ale czy nie da się zmienić jakoś inaczej, np. hackując
    firmware, tego nie wiem.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-02-08 23:09:38
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" napisał
    > Czy istnieje mozliwosc zmiany licznika migawki (PhotoMe + exif) w k10d
    > poprzez wgranie nowego firmware (1.30 lub 1.31)? Czy raczej jest to
    > parametr tylko do odczytu?
    raczej nie może być read only bo aparat musi zapisywać zmiany stanu licznika