  • 1. Data: 2013-07-15 21:19:19
    Temat: phpBB3 i spamerzy
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu się zna na phpBB3?
    czy dało by się przepisać, zmienić pliki phpBB3 tak, że gdy wchodzi spamer
    od razu waląc posting mode, to żeby dopisany kod bolokwał stronę forum i
    kończył wykonywanie php i nic nie zwracał?

  • 2. Data: 2013-07-26 18:34:47
    Temat: Re: phpBB3 i spamerzy
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    kurdę no nikt nie wie? te jebane roboty włażą do mnie po 100 razy
    dziennie... strasznie nabijają transfer.

  • 3. Data: 2013-07-26 20:49:43
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-07-26 18:34, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > kurdę no nikt nie wie?

    Ja wiem.

    > te jebane roboty włażą do mnie po 100 razy
    > dziennie... strasznie nabijają transfer.

    Tak samo ja ty zaśmiecając grupy dyskusyjne swoją paranoją polityczną.
    Boli nie?

    Jak ty nabijasz transfer swoim syfem to jest ok? A ja tobie nabijają to
    nie jest ok?
    Lekarstwa na dzisiaj brałeś?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 4. Data: 2013-07-26 20:53:31
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    prawdę mówiąc to wynoszę się, na swoj projekt...

  • 5. Data: 2013-08-15 13:45:41
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Ja to rozwiązałem metodą może i prymitywną, ale za to na roboty u aytomaty
    skuteczną (jak pokazała praktyka) i kompletnie przeźroczystą dla noramlnych
    użytkowników. Zwykły plik cookie, zakładany przez JS, a potem sprawdzana jego
    obecność z PHP. Jak go nie ma, to exit() albo dowolny inny "won".

    Oczywiście nie zadziała na czysto ludzkich spamerów - ale tu się można częściowo
    wesprzeć np. sblam-em, lub importem jego czarnej listy IP do .htaccess.

    latet

  • 6. Data: 2013-08-19 11:08:13
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Aug 2013 13:45:41 +0200, Latet napisał(a):

> [...]
    > użytkowników. Zwykły plik cookie, zakładany przez JS, a potem sprawdzana jego
    > obecność z PHP. Jak go nie ma, to exit() albo dowolny inny "won".

    I pozbywasz się w ten sposób wszystkich korzystających z np. NoScript lub
    z innego powodu pomijających skrypty JS.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2013-08-21 20:41:00
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 2013-08-19 11:08, Borys Pogoreło wrote:

    > I pozbywasz się w ten sposób wszystkich korzystających z np. NoScript lub
    > z innego powodu pomijających skrypty JS.

    Z drugiej strony Ci, co wyłączają jakiekolwiek funkcjonaności (lub są
    ich pozbawiani, np. wycinanie skryptów przez proxy) muszą zdawać sobie
    sprawę z pewnych ograniczonych funkcjonalności :-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 8. Data: 2013-08-21 22:25:13
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 20:41:00 +0200, Cezary Tomczyk napisał(a):

    > Z drugiej strony Ci, co wyłączają jakiekolwiek funkcjonaności (lub są
    > ich pozbawiani, np. wycinanie skryptów przez proxy) muszą zdawać sobie
    > sprawę z pewnych ograniczonych funkcjonalności :-)

    Ograniczone funkcjonalności są zrozumiałe, ale nieprzemyślane ubijanie
    całej strony trąci już lekką amatorszczyzną. Albo przerostem formy nad
    treścią, jak np. w przypadku Gawkera czy innych hashbangowych kombinatorów.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2013-09-11 19:29:46
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > I pozbywasz się w ten sposób wszystkich korzystających z np. NoScript lub
    > z innego powodu pomijających skrypty JS.

    To już ich problem. Obowiązku wchodzenia na moje hobbystyczne forum - nie ma.
    Nie zastosowałbym takiego rozwiązania np. na stronie urzędu, czy na stronie,
    która ma zarabiać.

    latet

  • 10. Data: 2013-09-11 20:26:00
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 11 Sep 2013 19:29:46 +0200, Latet napisał(a):

    > To już ich problem. Obowiązku wchodzenia na moje hobbystyczne forum - nie ma.

    Skoro nie lubisz podobnych sobie pasjonatów... :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl