  • 1. Data: 2010-05-17 09:23:02
    Temat: pięknie można mówić o fotografii...
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    http://majka.plejada.pl/153,14203,1,boguslaw_kudlek_
    nie_lubie_sie_fotografowac_ale,1,wideo_detal.html#au
    toplay

    zwłaszcza jak sie ma z nią do czynienia w Majce:)

    --
    Kokos

  • 2. Data: 2010-05-17 17:07:54
    Temat: Re: pięknie można mówić o fotografii...
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 17 Maj, 11:23, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
    > http://majka.plejada.pl/153,14203,1,boguslaw_kudlek_
    nie_lubie_sie_fot...

    > zwłaszcza jak sie ma z nią do czynienia w Majce:)
    >
    > --
    > Kokos

    A co to jest "Majka"???

    Pozdrawiam
    Les

  • 3. Data: 2010-05-17 17:57:30
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    http://majka.plejada.pl/

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2010-05-18 07:38:00
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Les pisze:

    Hej

    > A co to jest "Majka"???

    Nie wiesz? To znajoma Janka Muzykanta, robią zdjęcia w Krakowie.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 5. Data: 2010-05-18 07:54:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kryhu pisze:

    > Nie wiesz? To znajoma Janka Muzykanta, robią zdjęcia w Krakowie.

    Od.... się ;)
    Nie znam Majki! Znam tylko Majkę z kosmosu i jej córkę - pseudonim
    ''pszczoła'', kręciła z Wodeckim.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2010-05-18 08:13:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Od.... się ;)
    > Nie znam Majki! Znam tylko Majkę z kosmosu i jej córkę - pseudonim
    > ''pszczoła'', kręciła z Wodeckim.

    Podobno odeszła w końcu z Guciem i razem wyjechali w plener za granicę
    ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 7. Data: 2010-05-18 13:53:16
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Nie wiesz? To znajoma Janka Muzykanta, robią zdjęcia w Krakowie.
    > --
    > Pozdro
    > Kryhu

    Żartowałem. Wiem co to Majka, bo nie można by było wiedzieć ogladając
    telewizjię (dzieki zajawkom)
    Tylko że ja nie oglądam śmieci.

    Pozdrawiam
    Les