  • 1. Data: 2014-06-18 17:55:41
    Temat: po wymianie cylindra nie chce zapalić!
    Od: adek796 <adek796@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam. Mam taki problem, zmieniłem cylinder w skuterze z 50cc na 80cc tzn.
    cylinder, głowica, tłok i pierścienie. Po złożenie przy próbie odpalenia
    jakby miał chęć zapalić z kopki łapał a z rozrusznika nie, więc
    wyregulowałem zawory i zmieniłem dysze na 90(chyba), ale nadal to samo,
    więc odkręciłem wałek rozrządu zawory klawiatura ale tam jest wszystko
    okej. Po skręceniu próbowałem odpalić ale już nawet nie łapał i go zalewa.

    Proszę o pomoc!

    Ps. Skuter to chińczyk Boatian.

    aa i jeszcze nie wiem czy w dobrym miejscu to napisałem :D(jestem tu nowy)

  • 2. Data: 2014-06-19 01:35:35
    Temat: Re: po wymianie cylindra nie chce zapali?!
    Od: N1 <s...@v...pl>

    A rozrząd dobrze ustawiłeś?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-06-20 02:36:31
    Temat: Re: po wymianie cylindra nie chce zapalić!
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    adek796 <adek796@_nospam_o2.pl> wrote:

    > wyregulowałem zawory i zmieniłem dysze na 90(chyba),

    Po zmianie dyszy musisz ustawic sklad mieszanki...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2014-06-20 13:24:05
    Od: krak <s...@g...pl>

    Jak pokażesz mu kwity, że został motocyklem to zapali :)