  • 1. Data: 2014-04-04 15:17:03
    Temat: pojemność płytek DVD
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    może mi Ktoś napisać ile mieści się na płytkach DVD+R i DVD+R DL? jeśli
    biorę właściowości katalogu to ile ma być, żeby jeszcze się zmieściło na
    płytki? (są dwie wartośći jedna z lewe w MiB i druga z prawej w B)

  • 2. Data: 2014-04-04 19:10:50
    Temat: Re: pojemność płytek DVD
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-04-04 15:17, tusk, donald tusk pisze:
    > może mi Ktoś napisać ile mieści się na płytkach DVD+R i DVD+R DL? jeśli
    > biorę właściowości katalogu to ile ma być, żeby jeszcze się zmieściło na
    > płytki? (są dwie wartośći jedna z lewe w MiB i druga z prawej w B)

    4445 MB dla DVD+R( tyle jest dla użytkownika do nagrania bez nadpalania
    ), tego drugiego nie używam to się nie wypowiem.

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

  • 3. Data: 2014-04-05 04:27:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 4 Apr 2014 15:17:03 +0200, tusk, donald tusk napisał(a):

    > może mi Ktoś napisać ile mieści się na płytkach DVD+R i DVD+R DL? jeśli
    > biorę właściowości katalogu to ile ma być, żeby jeszcze się zmieściło na
    > płytki? (są dwie wartośći jedna z lewe w MiB i druga z prawej w B)

    Proszę uprzejmie: http://bit.ly/1dVIszp

    [ Gdzie w grę wchodzi miłość lub nienawiść, tam gra kobieta miernie. ]
    [ (Friedrich Nietzsche) ]

  • 4. Data: 2014-04-10 10:05:44
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-04-05 04:27, Przemysław Ryk pisze:

    > Proszę uprzejmie: http://bit.ly/1dVIszp

    Przemek... to nowe wcielenie koliny jest :)

    pzdr.
    Konrad.

  • 5. Data: 2014-04-10 10:29:26
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 10 Apr 2014 10:05:44 +0200, KiloSierra napisał(a):

    > Przemek... to nowe wcielenie koliny jest :)

    Teraz, to ja już też wiem. :)

    [ Kiedy człowiek nie pragnie tego, czego i tak nie może mieć, na pewno ]
    [ łatwiej mu się żyje. (Clive Barker "Piąte dominium") ]

  • 6. Data: 2014-04-10 11:02:56
    Od: miab <m...@w...pl>

> [...]
    > biorę właściowości katalogu to ile ma być, żeby jeszcze się zmieściło na
    > płytki? (są dwie wartośći jedna z lewe w MiB i druga z prawej w B)

    Tusk wie.

    miab