  • 1. Data: 2010-10-26 18:56:40
    Temat: połączenia
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    http://biuroprasowe.tp.pl
    [...]
    Na podstawie umowy, Grupa TP będzie świadczyła usługi szerokopasmowego
    dostępu do Internetu oraz inne usługi telekomunikacyjne na rzecz
    obecnych i przyszłych klientów platformy satelitarnej 'n', natomiast
    Grupa TVN stanie się głównym partnerem Grupy TP w zakresie dostarczania
    treści. Grupa TP poszerzy swoją podstawową ofertę telewizyjną o treści
    dostarczane przez TVN oraz o ofertę 'n' dla pakietów płatnej telewizji.
    Współpraca obejmie stopniowe wzajemne dostosowanie ofert płatnej
    telewizji, aby odzwierciedlały one strukturę pakietów telewizji 'n'.
    [..]

    to już wiemy od kilku dni. ja sądzę iż nie było to całkiem
    przypadkowe. nie wypaliła współpraca z Netią,
    niedawne odsprzedanie siedmiu kanałów polsatu na rzecz c+, a następnie
    zmiana systemu kodowania.
    myślę, że mamy do czynienia z powstaniem dwóch dużych graczy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux