  • 1. Data: 2009-08-25 00:14:58
    Temat: popaprało mychę
    Od: TRUX <"trux[usunto]"@[itotez]vp.pl>

    Nie wiem o co może chodzić. Nagle kursor myszy ogłupiał. Zaczyna sam
    pełzać po ekranie, stracił precyzję ruchu, działa chaotycznie. Trafienie
    w przycisk zaczyna być problematyczne. Potrafi nawet kursor w momencie
    klikania nagle sam odskoczyć w inne miejsce. Przeinstalowałem stery, nie
    pomogło. zmieniłem podkładkę nie pomogło, przeczyściłem optykę (mysza
    optyczna) nie pomogło.
    Co jest grane?
    Używam myszki A4Tech model X6-90D model glaser (potrafi pracować na szkle)
    Drugą myszkę mam bezprzewodową tez A4Tech. Obie do niedawna perfekt
    działały. I co najważniejsze nie robiły konfliktów.
    A od tygodnia dzieją się jakieś szopki.

    Ma ktoś pomysła o co może chodzić?