  • 1. Data: 2010-11-16 18:35:34
    Temat: problem z coolerem
    Od: dizel <d...@N...pl>

    Witam
    Mam problem, mam grafike geforce hd2600 pro i poraz kolejny padł mi w
    niej cooler, raz wymienili na gwarancji, niestety gwarancja się
    skończyła więc kupiłem jakiś najtańszy cooler firym AAB VGA Cooler 2
    wykręciłem stary podłączyłem a tu lipa wogóle się nie kręci, stary
    spowrotem podłączylem i działa, jaka może być tego przyczyna?? czy ten
    nowy cooler jest popsuty czy może nie pasuje do tego modelu?? Proszę o
    jakieś rady

  • 2. Data: 2010-11-16 21:24:20
    Temat: Re: problem z coolerem
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 19:35:34 +0100, dizel napisał(a):

    > spowrotem podłączylem i działa, jaka może być tego przyczyna?? czy ten
    > nowy cooler jest popsuty czy może nie pasuje do tego modelu?? Proszę o
    > jakieś rady

    Moze stary i gniazdo sa na 5V, a nowy na 12V?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 3. Data: 2010-11-17 17:12:46
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 22:24:20 +0100, Norbert <n...@r...no> wrote:

    >Moze stary i gniazdo sa na 5V, a nowy na 12V?

    Poszedłem do sklepu z tą kartą i założonym na niej tym nowym coolerem,
    pan co prawda nie przy mnie ale na zapleczu włożył do kompa i
    stwierdził że działa u nich więc to u mnie coś nie tak, mówił że albo
    to uszkodzona płyta główna albo zasilacz, także niewiem co mam o tym
    myśleć. Czy może mieć racje?? Mój zasilacz to modecom 350W
    Jak będe miał czas to przełoże kartę do innego kompa i sprawdze,
    natomiast na stronie tam gdzie kupiłem przy tym wętylatorze w opiniach
    na samym dole napisał że miał problem z tym coolerem bo się wiatrak
    nie kręcił i podłączył kabelki odwrotnie i jest ok:
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/90854/Po
    dzespoly_PC/Chlodzenie_i_modding/AAB_Cooling_Super_S
    ilent_VGA_Cooler_2.html

  • 4. Data: 2010-11-19 19:26:00
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Wed, 17 Nov 2010 18:12:46 +0100, dizel <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    >http://www.komputronik.pl/index.php/product/90854/P
    odzespoly_PC/Chlodzenie_i_modding/AAB_Cooling_Super_

    Sam sobie odpowiem na to pytanie. Tak jak było w komentarzach.
    Wcisnąłem na chama wtyczkę od zasilania odwrotnie i wiatrak zaczął
    pracować, widze że fabrycznie są kable zamienione, bo porównałem ze
    starym wentylatorem.
    Przy okazji dowiedziałem się jak traktują klientów w komputroniku, już
    nigdy więcej nie skorzystam z tego sklepu a do niedawna trochę sprzętu
    u nich kupiłem.