  • 1. Data: 2013-05-24 16:14:28
    Temat: problem z odpalaniem
    Od: mikus27 <michalek_j_12@_NOSPAM_interia.pl>

    sprawa wygląda tak posiadam kmx 125 99 r i nie mogę go odpalić gdy jest
    zimny. tylko na pycha odpali potem jak się zaagrzeje wystraczy ledko
    kopnać i pali, kranik zamykam wiec sie nie zalewa a i odpalam bez sania
    (nie wiem czy dobrze ale tak mi doradził mechanik ) więc jak byście mi
    mogli doradzić co z tym się dzieje bym był happy :D

  • 2. Data: 2013-05-24 21:20:04
    Temat: Re: problem z odpalaniem
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 24 May 2013 14:14:28 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za mikus27
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > (nie wiem czy dobrze ale tak mi doradził mechanik ) więc jak byście mi
    > mogli doradzić co z tym się dzieje bym był happy :D

    Sprobuj ze ssaniem, po to ono właśnie jest żeby ułatwić rozruch zimnego
    silnika.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2013-05-24 21:56:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-05-24 16:14, mikus27 pisze:
    odpalam bez sania (nie wiem czy dobrze ale tak mi doradził mechanik )

    Na poczatek zmien mechanika

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2013-05-25 13:07:29
    Od: mikus27 <michalek_j_12@_NOSPAM_interia.pl>

    dobra odpalił. wyłaczyłem sanie i pojechałem w las^^ niestety pojawił się
    nowy problem jechałem lesną drogą jakieś 50km/h na 3biegu i zaczoł mi
    gasnąć więc zredukowałem do 2 biegu ale niestety zgasł;/ wybiłem na luz i
    chciałem odpalić ale nie dało rady ani bez sanie ani z saniem i paliwo mi
    nie brakło :D pomóżcie

  • 5. Data: 2013-05-25 22:56:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-05-25 13:07, mikus27 pisze:
> [...]
    > mi gasnąć więc zredukowałem do 2 biegu ale niestety zgasł;/ wybiłem na
    > luz i chciałem odpalić ale nie dało rady ani bez sanie ani z saniem i

    Kranik na rezerwe przelaczyles ?

  • 6. Data: 2013-05-27 14:51:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-25, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Kranik na rezerwe przelaczyles ?

    Ja mam wrazenie, ze on wlaczyl to ssanie i tak jezdzil...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2013-05-27 20:12:31
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-05-27 14:51, AZ pisze:

    > Ja mam wrazenie, ze on wlaczyl to ssanie i tak jezdzil...

    Czytaj uważnie. Nie ssanie tylko *sanie*. A to jednak jest pewna różnica. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 8. Data: 2013-05-27 21:00:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 May 2013 20:12:31 +0200 osobnik zwany Akarm napisał:

    > Czytaj uważnie. Nie ssanie tylko *sanie*. A to jednak jest pewna
    > różnica. ;)

    a Rudolf z czerwonym nosem na czele?

    --
    BMW R1100GS '94