  • 1. Data: 2009-02-12 12:20:01
    Temat: przedłużenie umowy - era
    Od: "Tomek D" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    za 3 miesiące kończy mi sie umowa z erą, i teraz moje pytanko, warto czekać
    do końca czy już teraz przedłużać? obecna oferta dla przedłużających jest do
    31 marca, ma ktoś może jakieś przecieki czy później będzie coś ciekawszego
    niż teraz?

    no i czy era jest skłonna do jakichkolwiek negocjacji? im bliżej końca
    umowy?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-02-12 14:49:46
    Temat: Re: przedłużenie umowy - era
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 12 Lut, 13:20, "Tomek D" <t...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > niż teraz?
    >
    > no i czy era jest skłonna do jakichkolwiek negocjacji? im bliżej końca

    Ja bym poczekał i przy okazji już teraz sprawdził ofertę konkurencji.
    Ja uciekam z abo w Erze do Mobilkinga gdyż mało dzwonie i bardziej mi
    zależy na utrzymaniu numeru.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-02-12 15:59:16
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > 31 marca, ma ktoś może jakieś przecieki czy później będzie coś ciekawszego
    > niż teraz?
    Przetańcie bredzić o jakichś "przeciekach". Coś takiego nie isnieje. Odkąd ta
    grupa istnieje, jedyne wiarygodne przecieki pochodziły od pracowników punktów
    sprzedazy, tyle, że góra dzień przed wprowadzeniem oferty! A ty pytasz o
    kwiecień. No bez jaj człowieku.

  • 4. Data: 2009-02-13 09:24:07
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Tomek D pisze:
    > no i czy era jest skłonna do jakichkolwiek negocjacji? im bliżej końca
    > umowy?

    Złoż rezygnację, wtedy zobaczysz jaką dostaniesz ofertę;)
    |TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
    |e-mail: d...@g...com |