  • 1. Data: 2009-09-10 21:56:36
    Temat: przetarg na komputery: certyfikaty
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Jakie (oprócz CE) certyfikaty winien posiadać komputer by być jako
    zamawiający w zgodzie z przepisami BHP ? Szukam np o poziomie hałasu i
    okazuje się, że jedni /w trybie jałowym/ żądają 18 db, inni 21....

  • 2. Data: 2009-09-11 10:55:35
    Temat: Re: przetarg na komputery: certyfikaty
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie (oprócz CE) certyfikaty winien posiadać komputer by być jako
    > zamawiający w zgodzie z przepisami BHP ? Szukam np o poziomie hałasu i
    > okazuje się, że jedni /w trybie jałowym/ żądają 18 db, inni 21....

    nooooo... te 18 dB to chyba przesadzili, (21 chyba też) bo to poniżej
    poziomu tła nawet w domku na zadupiu

  • 3. Data: 2009-09-12 08:10:19
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Marek pisze:
    > Jakie (oprócz CE) certyfikaty winien posiadać komputer by być jako
    > zamawiający w zgodzie z przepisami BHP ? Szukam np o poziomie hałasu i
    > okazuje się, że jedni /w trybie jałowym/ żądają 18 db, inni 21....
    Z tego co widze po SIWZ generalny zapisa jest cos na kształt "i
    obowiązujące certyfikaty, dopuszczenia" w części ogólnej SIWZ. W
    tabelkach opisujących poszczególne wymogi zamawiającego czasem pojawiają
    się dodatkowe zapisy (szczególnie w branzy medycznej", ale komputery też
    wuduję w tych zapisach i poza CE ew. deklaracji zgodności nic nie widziałem.

    --
    Qlfon, Kraków