  • 31. Data: 2011-01-04 10:49:00
    Temat: Re: przymiarka do pisania emulatora-proszę o rady
    Od: Piotr Chamera <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-04 11:15, Michoo pisze:

    > Normalnie - to emulator emuluje takty zegara dla emulowanego systemu,
    > wiec system nie ma świadomości tego, że jeden cykl pracy trwał 10us a
    > drugi 30ms.

    Po czym muzyka brzmi a animacja wygląda ,,nieco inaczej" niż w oryginale :)

  • 32. Data: 2011-01-10 08:49:38
    Od: " fir" <f...@N...gazeta.pl>

    > Po czym muzyka brzmi a animacja wygląda „nieco inaczej” niż w
    oryginale :
    > )

    własnie - aczkolwiek raz bawilem sie jednym emulatorkiem c64 i bylo
    to tak przyjemne uczucie jak za dawnych czasow - emulacja zasadniczo
    o ile pamietam celująca; nie pamietam juz ktory z emulatorow

    chyba ccs64 (o ile pamietam, bo jak mowie nie jestem pewien a teraz nie
    mam czasu porownywac i sprawdzac)

    http://www.ccs64.com/