  • 1. Data: 2009-11-26 21:57:26
    Temat: pulp fiction
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    Witam, mam pytanie dot. tego filmu którego zresztą bardzo lubie (właśnie
    leci)

    po twist contest panienka wciągnęła nosem jakiś narkotyk, nie znam się
    zbytnio na drugach ale czemu tak zareagowała? Że niby ona myślała że to
    kokaina a to było coś innego że tak ją rozwaliło?

    pozdrawiam

    Maciek

  • 2. Data: 2009-11-26 22:08:49
    Temat: Re: pulp fiction
    Od: games <g...@g...home.pl>

    DeSola pisze:
> [...]
    > zbytnio na drugach ale czemu tak zareagowała? Że niby ona myślała że to
    > kokaina a to było coś innego że tak ją rozwaliło?

    Wciagnela heroine a to byl kiedys lek przeciwbolowy w duzych iloisciach
    prowadzi do zgonu, adrenalina wbita w serce moze pomoc ale nie w kazdym
    przypadku.

  • 3. Data: 2009-11-27 17:00:45
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    games <g...@g...home.pl> napisał(a):

    > Wciagnela heroine a to byl kiedys lek przeciwbolowy w duzych iloisciach
    > prowadzi do zgonu, adrenalina wbita w serce moze pomoc ale nie w kazdym
    > przypadku.

    dziś już nikt nie podaje adrenaliny bezpośrednio dosercowo. Za dużo było
    powikłań.

  • 4. Data: 2009-11-27 19:13:52
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Przemek Budzyński pisze:

    > dziś już nikt nie podaje adrenaliny bezpośrednio dosercowo. Za dużo było
    > powikłań.

    Moze i nie podaje ale ja pamietam apteczke w ktorej 2 lataa temu byla
    adrenalina.

  • 5. Data: 2009-11-27 21:08:09
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    games <g...@g...home.pl> napisał(a):

    > Moze i nie podaje ale ja pamietam apteczke w ktorej 2 lataa temu byla
    > adrenalina.

    dziś też będzie. Ale do iniekcji domięśniowych, dożylnych i do inhalacji
    ewentualnie :).

  • 6. Data: 2009-11-27 22:04:28
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DeSola" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zbytnio na drugach ale czemu tak zareagowała? Że niby ona myślała że to
    > kokaina a to było coś innego że tak ją rozwaliło?

    Macku jestes DUPEK !!!!!!
    To nie była "panienka" tylko Uma Thurman .
    Szkoda że tego nie rozumiesz .
    ===============================

  • 7. Data: 2009-11-28 11:23:24
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Nov 2009 23:04:28 +0100, "Zbyszek"
    <z...@p...onet.pl> wrote:

    >Szkoda że tego nie rozumiesz .

    A co tu rozumieć? Dla jednego będzie to panienka, dla innego Uma.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 8. Data: 2009-11-28 21:31:53
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

> [...]
    > zbytnio na drugach ale czemu tak zareagowała? Że niby ona myślała że to
    > kokaina a to było coś innego że tak ją rozwaliło?

    Heroina zaczyna działać bardzo szybko, ale ogólnie
    to był taki filmowy kit bo to jest słaby narkotyk
    bez porównania słabszy od np. amfetaminy. Skierowany
    raczej do tych co lubią slow (trawa, relanium i inne
    wynalazki tego typu).
    Hehe ... taki efekt to miał kiedyś mój kumpel
    gdy mu zamiast amfy ktoś sól pościelił.
    Stare dobre czasy młodości ;-)
    Nie wciągajcie tego gówna, nie warto.

    --