  • 171. Data: 2017-12-25 22:19:21
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/25/2017 6:59 PM, slawek wrote:
    > A po co? Skoro i tak nie zrozumiesz.

    Nie trzymaj w niepewności reszty grupy która z wypiekami na twarzy czeka
    na to który INT z jakim al/ah trzeba wywolać żeby w DOSie te transmety
    gadały.

    Ja jestem debil, nie rób tego dla mnie. Zrób to dla innych. Nie badź
    taki. No weź...

  • 172. Data: 2017-12-25 22:19:46
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Dec 2017 20:01:35 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Pewno. Po prostu Fortran miał magiczne tryby

    NDP Fortran dawał programy przełączające się do trybu chronionego
    80286. Jeżeli dla ciebie to magia, to nawet zrozumiałe.

  • 173. Data: 2017-12-25 22:23:07
    Od: slawek <f...@f...com>

    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja sie na niczym nie znam.

    Wydrukuję. Będę cytował. Przy każdej okazji. 25 grudnia roku
    Pańskiego 2017 Seba szczerze określił swój zakres kompetencji: na
    niczym się nie zna.

  • 174. Data: 2017-12-25 22:29:08
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Dec 2017 22:07:07 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Pechowo nikt tu
    > nie robi niczego uzytecznego z piasku.

    Kiedyś używałem napylarki. Do robienia półprzewodników. Daaawnoooo...
    Ale jednak.

  • 175. Data: 2017-12-25 22:34:50
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/25/2017 10:19 PM, slawek wrote:
    > NDP Fortran dawał programy przełączające się do trybu chronionego 80286.

    Czyli to Fortran a nie DOS. No pacz Pan. Znowu ficzer systemu
    opeacyjnego zawędrował do aplikacji. Dzień jak codzień w DOSie.

    Co bardziej docielkiwi zapytali by w jakis sposób działało liniowe
    adresowanie w trybie chronionym 286 z uwagi na maciupki offset segmentu,
    ale przeciez nie bądźmy detaliczni. Działalo jakoś i już! Magicznie
    znaczy! No chyba że masz na mysli liniowość w tym maciupkim 64kB. Ale to
    i ZX potrafił.

    A nie zwalniało to troche? Protected na 286 był z lekka popsuty.

    > Jeżeli dla ciebie to magia, to nawet zrozumiałe.

    Tak, to magia. Pewno pomyliles to z 32 bitowym trybem 386.

  • 176. Data: 2017-12-25 22:35:15
    Od: slawek <f...@f...com>

    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > kibic może sobie krytykować piłkarza a tu się okazuje ze nie wolno.
    No

    Może. Ale jeżeli kibic ma brzucho cięższe niż cały Lewandowski, to
    cała ta "krytyka" trochę śmiesznie wygląda. Zwłaszcza jeżeli myśli że
    w piłkę gra się krążkiem gumowym wrzucanym do kosza na słupie.

  • 177. Data: 2017-12-25 22:36:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/25/2017 10:23 PM, slawek wrote:
    > Wydrukuję. Będę cytował. Przy każdej okazji. 25 grudnia roku Pańskiego
    > 2017 Seba szczerze określił swój zakres kompetencji: na niczym się nie zna.

    Dziękuje, ale nie przypuszczam aby ktokolwiek zainteresowal się tym
    obwieszczeniem choć może mam własciwe kwalifikacje na Premiera, hmmm, w
    zasadzie ...

  • 178. Data: 2017-12-25 22:39:29
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Dec 2017 22:19:21 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > No weź...

    To ty się nie znasz na wszyskim?

  • 179. Data: 2017-12-25 22:47:06
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Dec 2017 22:34:50 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > ale przeciez nie bądźmy detaliczni

    Czy mam teraz zabrać się za ciebie?

    Na początek przypominam: to wątek Fira na temat Qt.

  • 180. Data: 2017-12-25 22:57:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/25/2017 10:47 PM, slawek wrote:
    > Czy mam teraz zabrać się za ciebie?

    W sensie że chcesz mi dowalić że obnażam niewiedzę i eksponuje brednie?

    > Na początek przypominam: to wątek Fira na temat Qt.

    Ojej, to lepiej powiedz wszystkim w tym wątku co pisza nie na temat żeby
    sobie poszli i przeprosili. Raaaany, aleśmy dali dupy, nie? Żeby tak
    sobie gadać nie na temat na grupach... Gdzie moderator?!