  • 1. Data: 2015-08-20 18:18:41
    Temat: pytanka technicznomechaniczne
    Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl>

    Witam

    Proszę o pomoc. By naświetlić o co mi chodzi muszę opisać nieco siebie.
    Życie mnie trochę sponiewierało, a do motorka ciągnie, jak w młodości. Mam
    prawe kolano maks zgięcia do około 90stopni(wyprost jest), nadgarstek prawej
    reki usztywniony w wyproście, palce sprawne. Lewy łokieć w przykurczu, z
    pewnym zakresem ruchu. Motorki na celowniku to plejada 500(cb500, gs500,
    ...) do maks sv650, deauvilla(waga sporym minusem)

    1 Chodzi mi o to czy macie patent, lub sznurek do patentu by podnóżek
    obniżyć tak by nogę dało się spokojnie postawić na stopce i jednocześnie
    dało się hamować.

    2 To raz, drugie co z rolgazem. Myślałem nad takim jak są w qudach, ktoś
    takie coś przerabiał?

    3 Kolejne to o ile można bezpiecznie przesunąć kiere w kierunku szkodnika,
    przykurcz łokcia tego wymaga.

    Wiem najprościej to dostosować czopka, ale jakoś mnie w tym kierunku nie
    ciągnie. Nie muszę dopowiadać że mile widziane podpowiedzi motongów o pewnej
    kulturze i w miarę niskiej wadze. Na dziś to są dywagacje i przemyślunki.
    Jeśli ktoś ma jakieś podpowiedzi, to może zostanę sprowokowany do zakupu
    2kółek i podłubania przy nich ;)

    Za odpowiedzi dzięki.

    --

    Zdrówka