  • 1. Data: 2011-10-09 04:59:32
    Temat: r...@a...com
    Od: "Emeryk" <9...@w...pl>

    W imieniu tego forum wysłałem tam kądolencje (w jezn. Polskim)

    EM

  • 2. Data: 2011-10-09 07:38:37
    Temat: Re: r...@a...com - NIE!
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-10-09 06:59, Emeryk wrote:
    > W imieniu tego forum wys?a?em tam k?dolencje (w jezn. Polskim)
    >
    > EM

    Prosimy!

    Nie!

    Nie w tym języku, którym się posługujesz. Znajdź kogoś, kto zna polski!

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 3. Data: 2011-10-10 14:13:30
    Temat: Re: r...@a...com
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Emeryk" <9...@w...pl> wrote in message news:j6r9ns$44u$1@news.onet.pl...
    > W imieniu tego forum wysłałem tam kądolencje (w jezn. Polskim)

    Tośmy się doczekali samozwańczego reprezentanta...

  • 4. Data: 2011-10-10 20:30:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tośmy się doczekali samozwańczego reprezentanta...

    .. wreszcie masz konkurencję

  • 5. Data: 2011-10-12 07:46:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > .. wreszcie masz konkurencję

    To sie nazywa rewolta, a moze schizma, w koncu dotyczy strefy koscielnej.

  • 6. Data: 2011-10-12 12:15:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > .. wreszcie masz konkurencję

    Dlaczego miałbyś tak sądzić? Nie rozumiem...

  • 7. Data: 2011-10-13 18:14:17
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Użytkownik "Emeryk" <9...@w...pl> napisał w wiadomości

    >W imieniu tego forum wysłałem tam kądolencje (w jezn. Polskim)

    Co takiego? Kondonencje? :)

  • 8. Data: 2011-10-13 18:31:42
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-10 22:30, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > .. wreszcie masz konkurencję

    To nie jest zadna konkurencja!!
    Apple testuje na grupie polska edycje Siri. Niestety, musza jeszcze
    poprawic kilka rzeczy ;]

  • 9. Data: 2011-10-13 18:48:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "janko walski" <j...@o...com.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Emeryk" <9...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co takiego? Kondonencje? :)

    Ale to nie było w języku polskim tylko jenzyku polskim :-)