  • 1. Data: 2021-07-21 17:33:09
    Temat: rysowanie na ekranie w edytorze foto
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    w edytorach foto mozna na ekranie rysowac palcem to i owo po fotce, a potem
    zapisac nowa foto. Ale precyzyjne rysowanie ta metoda raczej niewykonalne.
    Sa jakies... rysiki specjalne, ktore zadzialaja w tej sprawie?

  • 2. Data: 2021-07-21 20:21:35
    Temat: Re: rysowanie na ekranie w edytorze foto
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/07/2021 17:33, 1634Racine wrote:
    > Sa jakies... rysiki specjalne, ktore zadzialaja w tej sprawie?

    Sa. Kosztują grosze. Mają precyzję adekwatną do ceny, ale lepsza niż palec.

    Jesli chcesz, to są telefony z rysikiem, np. tania Moto G Pro. Ale rysik
    nie jest czuły na siłe nacisku. Choć znacząco ułatwia sprawę w wielu
    apliakcjach.

  • 3. Data: 2021-07-21 22:44:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.07.2021 o 17:33, 1634Racine pisze:
> [...]
    > niewykonalne.
    > Sa jakies... rysiki specjalne, ktore zadzialaja w tej sprawie?

    samsung note 2 na bank miał rysik. czy jest precyzyjny - tak, zajebiście
    precyzyjny. czy ułatwia rysowanie - nie, bo ma laga pół sekundy, a to
    dużo. tak więc jak już trafisz na samsungi lub inne telefony/tablety z
    rysikiem, sprawdź opóźnienie

    ToMasz

  • 4. Data: 2021-07-22 01:19:26
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ToMasz w news:sda0vr$4kl$2@dont-email.me
> [...]
    > precyzyjny. czy ułatwia rysowanie - nie, bo ma laga pół sekundy, a to
    > dużo. tak więc jak już trafisz na samsungi lub inne telefony/tablety z

    mam dokupic rysik do tel.
    ale jesli w sklepie da sie sprawdzic co-i-jak z nim, to ok.

  • 5. Data: 2021-07-22 19:15:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/07/2021 01:19, 1634Racine wrote:
    > mam dokupic rysik do tel.

    Jeśli touchscreen nie wspiera rysika natywnie, to pozostaje tylko gruby
    "rysik" o powierzchni roboczej połowy opuszki palca.

    https://allegro.pl/oferta/rysik-pojemnosciowy-do-tel
    efonu-tabletu-9308208971

    Ostro zakończone rysiki mogą wcale nie zadziałać, jesli hardware tego
    nie wspiera. Mam w domu różne rysiki i jedyne, które działaja w miarę
    senwonie na zwykłym telefonem bez tej funkcji - to te z grubym końcem.
    Nazwał bym je nie rysiki, tylko pukacze. Do pukania są dobre.

    Idź do dowolnej galetrii handlowej, leżą tego na pęczki.

  • 6. Data: 2021-07-22 21:44:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.07.2021 o 01:19, 1634Racine pisze:
    > ToMasz w news:sda0vr$4kl$2@dont-email.me
    >
    > mam dokupic rysik do tel.
    > ale jesli w sklepie da sie sprawdzic co-i-jak z nim, to ok.

    rysik do telefonu który nie miał rysika w fabryce - nie nada się.
    ToMasz

  • 7. Data: 2021-07-22 23:48:26
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ToMasz w news:sdchqb$d69$1@dont-email.me
    [.......]
    > rysik do telefonu który nie miał rysika w fabryce - nie nada się.

    rysika w fabryce, czyli o co chodzi? napisz po pl.

  • 8. Data: 2021-07-23 01:41:58
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-07-22 o 23:48, 1634Racine pisze:

    > rysika w fabryce, czyli o co chodzi? napisz po pl.

    Rysik może być dosyć precyzyjnym wskaźnikiem.
    Jeśli przewiduje to oprogramowanie ekranu.
    Bo jeśli zakłada że użytkownik będzie macał ekran grubymi paluchami
    to użycie precyzyjnego rysika nie wiele zmieni.
    Oprogramowania będzie decydowało "gdzie chcieliśmy dotknąć"
    nie zwracając uwagi na to gdzie dotknęliśmy faktycznie.
    Za te kilka gestów (multi-touch) w ekranach pojemnościowych straciliśmy
    precyzję rysików obsługującą ekrany oporowe (rezystancyjne).

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2021-07-23 13:04:41
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    RadoslawF w news:60fa0324$0$542$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > Za te kilka gestów (multi-touch) w ekranach pojemnościowych straciliśmy
    > precyzję rysików obsługującą ekrany oporowe (rezystancyjne).

    czyli jesli tel. nie mial natywnego/fabrycznego rysika ==> ma ekran
    pojemnosciowy ==> nie ma sensu kupowac rysika
    tak to dziala?

  • 10. Data: 2021-07-23 13:31:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-07-23 o 13:04, 1634Racine pisze:

    > czyli jesli tel. nie mial natywnego/fabrycznego rysika ==> ma ekran
    > pojemnosciowy ==>  nie ma sensu kupowac rysika
    > tak to dziala?

    Tak.

    pozdrawiam