  • 1. Data: 2010-01-03 13:10:29
    Temat: s775 z ddr1 i pcie
    Od: "-" <x...@x...xx>

    witam. przeszukuje alledrogo w poszukiwaniu plyty nadajacej sie do zestawu:
    pentium d 820
    2*512MB ram ddr 400mhz
    + karta pci-e

    wszystko co znajduje z pcie jest na ddr2.

    czy na pewno? jakies modele istnieja?

  • 2. Data: 2010-01-03 13:26:50
    Temat: Re: s775 z ddr1 i pcie
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "-" <x...@x...xx> wrote in message news:hhq53a$34q$1@news.mm.pl...
> [...]
    > 2*512MB ram ddr 400mhz
    > + karta pci-e
    >
    > wszystko co znajduje z pcie jest na ddr2.

    A np. http://www.asrock.com/mb/vga.asp?Model=4CoreDual-SAT
    A2%20R2.0&s=n

    Ale sprawdz obslugiwane grafiki.

    --
    ggs

  • 3. Data: 2010-01-03 13:46:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "-" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    > wszystko co znajduje z pcie jest na ddr2.
    >
    > czy na pewno? jakies modele istnieja?

    Żal Ci kilku zł na DDRII?

  • 4. Data: 2010-01-03 15:55:30
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-01-03 14:10, - pisze:
    > witam. przeszukuje alledrogo w poszukiwaniu plyty nadajacej sie do zestawu:
    > pentium d 820
    > 2*512MB ram ddr 400mhz
    > + karta pci-e

    Sprzedaj te pamięci na Allegro, kup DDR2, i jeszcze na piwo (czy jakiś
    tam inny alkohol który pijesz) zostanie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 5. Data: 2010-01-03 16:47:57
    Od: "dos4fl" <d...@o...pl>

    > Żal Ci kilku zł na DDRII?

    teraz jest pamiec ddr 400mhz pc3200, nie sadzilem ze ten procesor bedzie
    dzialac z ddr2..