  • 1. Data: 2013-12-02 10:37:06
    Temat: slub
    Od: honda cbr 900 <daniel19862000@_NOSPAM_tlen.pl>

    witam ma takie pytanie w sierpniu biore slub i chcial bym z malrzonka
    parade motocykli ja jeden sezon jezdzilem teraz juz nie jezdze czy mogbym
    miec taka parade prosze o odp

  • 2. Data: 2013-12-02 10:53:29
    Temat: Re: slub
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 02-12-2013 10:37, honda cbr 900 pisze:
    > witam ma takie pytanie w sierpniu biore slub i chcial bym z malrzonka
    > parade motocykli ja jeden sezon jezdzilem teraz juz nie jezdze czy
    > mogbym miec taka parade prosze o odp

    Naturalnie.
    http://i.imgur.com/5Pg1G1A.jpg

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2013-12-02 11:05:43
    Od: honda cbr 900 <daniel19862000@_NOSPAM_tlen.pl>

    co w takim razie daruje sie motocyklistom za taka impreze

  • 4. Data: 2013-12-02 11:14:29
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-12-02 11:05, honda cbr 900 pisze:
    > co w takim razie daruje sie motocyklistom za taka impreze

    prawdziwym butelke danielsa na motor, reszcie karme suszi.

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2013-12-02 11:38:20
    Od: honda cbr 900 <daniel19862000@_NOSPAM_tlen.pl>

    a gdzie mogl bym znalesc kogos kto by przyjechal

  • 6. Data: 2013-12-02 11:48:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.12.2013 10:37, honda cbr 900 pisze:
    > witam ma takie pytanie w sierpniu biore slub i chcial bym z malrzonka
    > parade motocykli ja jeden sezon jezdzilem teraz juz nie jezdze czy
    > mogbym miec taka parade prosze o odp

    A może by tak łaskawie po polsku, hmm? Z interpunkcją i ortografią?

    Co do ślubu, to zamów same pizze na wesele - będziesz mieć katering i
    paradę w jednym ;->

  • 7. Data: 2013-12-02 12:14:57
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > Naturalnie.
    > http://i.imgur.com/5Pg1G1A.jpg
    >

    > --
    > ?(??_?)? ? ???

    O srejk! Wróciłeś? Prawko oddali.
    Pokaż frotkę.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 8. Data: 2013-12-02 12:18:43
    Od: honda cbr 900 <daniel19862000@_NOSPAM_tlen.pl>

    ok przepraszam napewno bedzie jakas wodeczka dla karzdego a slub mial byc
    w woj lubelskim okolicach lublina bylo by mi bardzo milo prosze o kontakt
    794937615

  • 9. Data: 2013-12-02 15:58:49
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-12-02 12:18, honda cbr 900 pisze:
    > ok przepraszam napewno bedzie jakas wodeczka dla karzdego a slub mial
    > byc w woj lubelskim okolicach lublina bylo by mi bardzo milo prosze o
    > kontakt 794937615

    Zrób ślub w kościele przy Zemborzyckiej,jak jeszcze nie zaorają to
    wynajmij tor,to paradę będziesz miał zapewnioną przez cały dzień.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2013-12-02 16:58:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-02, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Zrób ślub w kościele przy Zemborzyckiej,jak jeszcze nie zaorają to
    > wynajmij tor,to paradę będziesz miał zapewnioną przez cały dzień.

    Ale to bedzie musial zaprosic jakichs enduro bojsow.

    <https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-p
    rn2/1398917_581293075252959_1035882468_o.jpg>

    --
    Artur
    ZZR 1200