  • 21. Data: 2010-04-21 18:54:41
    Temat: Re: slub (dla starych, bardzo starych precli) -OT
    Od: Arni <n...@s...org>

    Arex pisze:

    > A no widzisz panie dzieju. tak to jest jak (w moim przypadku)
    > przestalem sie ludziom naprzykrzac piszac jakies dziwne rzeczy na
    > liscie. Nie piszesz znaczy Cie nie ma - proste jak drut :-)

    jesli czegos nie ma w googlu to nie istnieje. A Ciebie google pamieta,
    ja tez wiec istniejesz, głowa do góry ;P

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 22. Data: 2010-04-21 19:51:54
    Temat: Re: slub (dla starych, bardzo starych precli)
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-04-21 12:32, Arex wrote:

    > No pamietam jak sie wtedy na biedaka wszyscy rzucili :-)
    > Ale przeciez to nie byla nikogo wina. Taka smieszna zbieznosc nickow.
    > Pokopalem troche w archiwum na googlu i wychodzi ze pierwsze moje
    > posty poszly w 1987,

    hmmm, Interent w 1987 ? hmm...

    > ale ja jakos nie jestem przekonany o nieomylnosci
    > google :-)

    Jesli to gugle a nie literufka to gugle kuamiom

    > Zeby nie bylo. Wcale nie mam zamiaru sie chwalic jak ja juz dlugo na
    > liscie jestem. Sam sie zdziwilem ze to juz taki kawal czasu.
    > Sa tacy co ode mnie dluzej okupuja to miejsce. I to znacznie
    > dluzej :-)

    Nie, nie. Ty nie jestes tak dlugo. Ty byles Kiedys. Potem Cie nie bylo.
    Teraz jestes znow. Kumasz ? :)

    > Arex

    Nie kojarze...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 23. Data: 2010-04-21 19:55:39
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    aha - i NIKOGO tu nie bylo wczesniej. Nie ma takiej opcji. Ty jestes tu
    od 1987 !

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 24. Data: 2010-04-21 21:44:35
    Od: Arex <a...@g...com>

    On 21 Apr, 20:55, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    > aha - i NIKOGO tu nie bylo wczesniej. Nie ma takiej opcji. Ty jestes tu
    > od 1987 !

    Faktycznie. moja wina, moja wina, moja bardzo.... i tak dalej.
    Googiel nie klamie. To ja klamie. machnalem sie o cale 10 lat :-)
    Faktycznie 1997 i to jeszcze po imieniu i nazwisku sie znalazlem a nie
    ksywce.
    Ide posypac glowe popiolem (czy jak to tam bylo) :-)

    PS. Internet juz byl w 1987. Nie jestem pewien czy juz w PL ale byl na
    pewno.
    100% w UK na laczach telefonicznych po jakims chorym protokole x-
    costam (nie chce mi sie szukac, za pozno jest)

    Arex
    Varan 1000

  • 25. Data: 2010-04-21 21:59:45
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Arex" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
> [...]
    u37g2000vbb.googlegroups.com...

    > Nie Wujek.
    > Wujek to byl areks :-) choc rowniez zamieszkiwalismy obaj to samo
    > miasto onegdaj.
    > A moj nick sie pisze jakby leciutko inaczej

    O ojcze! To i przed dinozaurami cos zylo?
    (:

    Tak dawno to widocznie ja jeszcze precla nie czytalem.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 26. Data: 2010-04-22 05:17:48
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arex pisze:
    > 100% w UK na laczach telefonicznych po jakims chorym protokole x-
    > costam (nie chce mi sie szukac, za pozno jest)

    X25

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 27. Data: 2010-04-22 05:19:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jasio pisze:
    > Uzytkownik "Arex" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
    u37g2000vbb.googlegroups.com...

    > O ojcze! To i przed dinozaurami cos zylo?
    > (:

    no, m234.