  • 1. Data: 2022-04-23 03:53:56
    Temat: sorry for A.L.
    Od: fir <p...@g...com>

    dawno tu nie zagladalem (bo tez malo koduje w ostatnich latach) ale
    jak przyszlo mi do glowy by tu zajrzec przypomnialo mi sie ze mam
    lekkie wyrzuty sumienia bo kiedys w sumie juz pare lat temu
    pamietam ze mam wrazenie ze pwoiedzialem jakas nieco
    chyba pzyostra krytyke wobec czegoc co powiedzial niejaki user AL

    wogole nei pamietam o co chodzilo ale pamietam moje przemyslenie
    ze krytyka byla nieco przesadna albo tez zle odebrana bo ten user w sumie
    nie byl taki zly i gadal tez czasem z sensem... lepiej pewnie sprostowac po czasie
    niz wcale wiec wysylam niniejsze sprostowanie ze po przemysleniu wyszlo mi
    ze troche niefortunatnie sie odnioslem do jakiejs sprawy... sorry for that...pozdr