  • 1. Data: 2010-04-24 13:43:43
    Temat: sprezentowanie minut w orange innemu klientowi w orange
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Witam!
    Czy istnieje minut przekazania swoich minut posiadajac tel na abonament w
    orange innemu abonentowi orange ? Z tego co pamietam kiedys mozna bylo w ten
    sposob komus doladowac prepaida.
    A mi chodzi chodzi o przeniesienie minut z jednego numeru abonament na drugi
    numer abonament , da rade czy nie jest to wykonalne ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-24 15:15:21
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > A mi chodzi chodzi o przeniesienie minut z jednego numeru abonament na drugi
    > numer abonament , da rade czy nie jest to wykonalne ?

    To by się dopiero zaczął handelek :-). Bierzesz telefon za 1zł w wysokim abo, a
    potem telefon i minuty sprzeadjesz na allegro... hehe
    S.

  • 3. Data: 2010-04-24 19:39:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:hqusik$r0m$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > orange innemu abonentowi orange ? Z tego co pamietam kiedys mozna bylo w

    A ja nie pamietam. Pamietam natomiast, ze byly doladowania za punkty
    profit - no ale one ni emialy nic wspolnego z minutami w abonamencie.
    Po raz kolejny kombinujesz jak kon pod gore.
    Jedyne co mozesz zrobic to:

    - nabijac komus minuty do wszystkich na Play - cena minuty to 29 gr wiec np.
    moze sie znajdzie ktos,kto Ci zaplaci 10 gr za minute (czyli Twoje 2
    minuty) - aczkolwiek nabywcy polaci sie to tylko wowczas, gdy zamierza
    dzwonic przede wszystkim poza Play i stacjonarne (np. do dzwonienia po Playu
    i stacjonarnych ma inny numer z wykupionymi pakietami i/lub Stanem
    Darmowym).

    - nabijac Erajednostki na TakTaka
    - przedluzac waznosci numerow Tlenofonu, chciaz kokosow na tym nei zarobisz.
    W zasadzie wiecej jak 50 gr nie ooplaca sie na to wydac - a i za darmo mozna
    sobe przedluzyc dzwonac z GG

    Pozdrawiam
    SDD