  • 1. Data: 2010-09-29 11:08:27
    Temat: sprzegło fazer
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    czy ktos sie orientuje w mozliwosci zdobycia elementu nr 10 z tego rysunku:
    http://img580.imageshack.us/img580/9092/sprzeglo.jpg
    fizycznie go brak i sprzegło grzechocze po wcisnieciu klamki.
    W zestawach przekladek nie wystepuje podobno
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 2. Data: 2010-09-29 11:26:35
    Temat: Re: sprzegło fazer
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

[...]

    Powinni miec genuine w jakims serwisie yamahy .
    http://www.megazip.ru/ru/bike/yamaha/view/600/13348/
    159696#g159712

    Ceny sa aktualne i adekwatne na calym swiecie, wiec przeliczajac na pln tyle
    to kosztuje.

    pzdr
    Tmek

  • 3. Data: 2010-09-29 13:27:12
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Tmek wrote:

> [...]
    159696#g159712

    > Ceny sa aktualne i adekwatne na calym swiecie, wiec przeliczajac na pln

    A skąd Ty wiesz że on ma FZ1?

    Napisał tylko Fazer....

    --
    pozdr
    "rzep"

  • 4. Data: 2010-09-29 14:02:18
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Tmek wrote:

    159696#g159712

    >A skąd Ty wiesz że on ma FZ1?

    >Napisał tylko Fazer....

    W tym o czym pisalem nie ma to najmniejszego znaczenia co ma.

    Tmek

  • 5. Data: 2010-09-29 17:10:21
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Rzep" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > A skąd Ty wiesz że on ma FZ1?
    >
    > Napisał tylko Fazer....

    Akurat obrazek z linka wyglada jak fragment tej samej serwisowki, ktora ja
    mam (czyli FZS)... ale nie wiem czy w FZ'cie, albo w kilofazerze nie wyglada
    to identycznie.

    Do fazera (FZS) od 98 do 04 roku ta czesc ma nr:
    3JD-16383-00-00

    Na bikebandit kosztuje jedyne 60 dolarow 57 centow... nie wiem jedynie,
    czemu bikebandit pokazuje, ze ta czesc idzie do YZ 125.

    Do Arniego:

    faktycznie nie wystepuje w zestawach przekladek - dobrym wyjsciem jest
    kupienie uzywki. Niemniej nie to jest przyczyna grzechotania po wcisnieciu
    klamki. Ja mam u siebie ta sprezyne i tez grzechocze. Kosz grzechocze jak
    sie pusci klamke, a cos innego w samym sprzegle grzechocze jak sie wcisnie
    klamke. Mechanik od yamahy usluchal i stwierdzil typtak.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2010-09-29 22:38:27
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Ivam pisze:

> [...]
    >
    > Do Arniego:
    >
    > faktycznie nie wystepuje w zestawach przekladek - dobrym wyjsciem jest

    otrzymalem własnie od wasciciela tego sprzeta zebrane info na ten temat,
    moze komus sie przyda (cytat):

    Serwis yamahy twierdzi że sprzęgło było różne dla
    FZS600 '98-'99
    FZS600 '00-'03

    Warto zwrócić uwagę, że moje moto ma wpisany rok produkcji 2001 ale w/g
    VINu jest to rok 2000, więc posiadacze sprzętów z '00 muszą zwrócić na
    to szczególną uwagę.

    No to jedziemy z numerkami:

    FZS600 '00
    dwie tarczki (pierwsza i ostatnia): 3JD-16321-00-00 (37zł sztuka)
    tarczka druga od wewnątrz (ta większa): 90159-06092-00 (37zł sztuka)
    pozostałe 6 tarczek: 4JH-16321-00-00 (62zł sztuka)
    pierścień sprężynujący: 3JD-16383-00-00 (166zł sztuka)
    przekładki: 1LX-16324-00-00 (70zł sztuka)

    FZS600 '99
    dwie tarczki (pierwsza i ostatnia): 3JD-16321-00-00 --- JAK W MŁODSZYCH
    tarczka druga od wewnątrz (ta większa):3JD-16331-00-00 --- UWAGA INNA
    pozostałe 6 tarczek: tutaj nie mam jasności
    najprawdopodobniej takie same jak pierwsza i ostatnia.
    pierścień sprężynujący: 3JD-16383-00-00 --- JAK W MŁODSZYCH
    przekładki: 1LX-16324-00-00 --- JAK W MŁODSZYCH

    pierścień sprężynujący nie występuje w zamienniku.
    przekładki też nie!

    tarczki i owszem:

    LUKAS/TRW
    '98-'99 MCC 425-9
    '00-'03 MCC 451-9 (około 300zł)

    EBC
    takie same (???) dla '98-'03 CK2347 (około 220zł)

    Według jednego źródła (dość niepewna informacja) będą pasowały
    przekładki LUCASA/TRW MES 324-8 (154zł) aczkolwiek katalog lukasa tego
    nie potwierdza.

  • 7. Data: 2010-09-30 12:56:23
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    >No to jedziemy z numerkami:

    A propo cen, jak pisalem ceny na tych ruskich stronach sa aktualne i od razu
    mamy przeglad co ile kosztuje w serwisie. To co podales to potwierdza. Zeby
    miec bardziej ludzka walute mozna to przeliczyc w googlach:
    np. "100rub in pln" i mamy.

    pzdr
    Tmek

  • 8. Data: 2010-09-30 15:06:42
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości grup
    > Serwis yamahy twierdzi że sprzęgło było różne dla
    > FZS600 '98-'99
    > FZS600 '00-'03

    Zgadza sie. Sa rozne sprezyny.

    > Warto zwrócić uwagę, że moje moto ma wpisany rok produkcji 2001 ale w/g
    > VINu jest to rok 2000, więc posiadacze sprzętów z '00 muszą zwrócić na
    > to szczególną uwagę.

    Niekoniecznie - mialem oba rodzaje sprezynek. Docisk jest ten sam, tarczki
    tez.

    > FZS600 '99
    [...]
    > tarczka druga od wewnątrz (ta większa):3JD-16331-00-00 --- UWAGA INNA

    Moje ASO twierdzi, ze jest taka sama.

    > pozostałe 6 tarczek: tutaj nie mam jasności
    > najprawdopodobniej takie same jak pierwsza i ostatnia.

    Tutaj na 100% jest tak jak mowisz.

    > pierścień sprężynujący nie występuje w zamienniku.
    > przekładki też nie!

    Zgadza sie.

    > Według jednego źródła (dość niepewna informacja) będą pasowały
    > przekładki LUCASA/TRW MES 324-8 (154zł) aczkolwiek katalog lukasa tego
    > nie potwierdza.

    Tu Ci nie pomoge. Poszukaj uzywki - ta sprezyna sie nie psuje, a padnietych
    fazerow pelno. Na 100% od kota tez pasuje.

    --
    pzdr:
    Ivam