  • 11. Data: 2021-02-19 23:30:22
    Temat: Re: stabilna karta wifi usb, polecana w roku 2021
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-19 o 23:06, PiteR pisze:
    > in <news:s0msrb$1dqi$1@gioia.aioe.org>

    > Powinna swobodnym leszczem.

    Czyli ok, ale muszę wyłączyć tę zintegrowaną?

    --
    animka

  • 12. Data: 2021-02-20 08:26:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s0pe8b$1u7f$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > Czyli ok, ale muszę wyłączyć tę zintegrowaną?

    nie musisz, ale możesz wyłączyć.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 13. Data: 2021-02-20 21:43:32
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-20 o 08:26, PiteR pisze:
    > in <news:s0pe8b$1u7f$1@gioia.aioe.org>

    > nie musisz, ale możesz wyłączyć.

    Ok, dzięki.

    --
    animka

  • 14. Data: 2021-02-25 14:56:22
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "PiteR"
    > karta usb to zło.

    Na PCI co proponujesz?
    Docelowy to blaszak, nie żaden laptop, więc jakieś jak PCMCIA i inne
    laptopodobne złącza odpadają.

  • 15. Data: 2021-02-25 14:57:24
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "Jacek Maciejewski"
    > Więc nie pyskuj na
    > "dopinane" do dongla anteny

    Nikt nie pyskuje tylko przemyśleniami się dzieli, w świecie zasypanym
    badziewiem, nie wszystko co ładnie wygląda jest dobre i realizuje to co na
    pierwszy rzut oka powinno realizować. Dopiero rozebranie urządzenia daje
    rzeczywisty obraz czy to coś ma wartość godną uwagi.
    Nie mogę odkopać ale były swego czasu artykuły ze zdjęciami pokazuję od
    środka gdzie zewnętrzna antenka-bacik robiła za atrapę, zero połączenia
    elektrycznego, po prostu ktoś sobie wetknął plastikowy patyczek aby klient
    cieszył michę, że jest antena.
    Wifi nie używam, w domu po miedzi wszystko idzie, stąd pytam co polecane, bo
    nie siedzę w temacie zapranego pasma wifi. Urządzenie potrzebne jednemu
    miłośnikowi wifi, bo z oklablowaniem na chałupie ma problem i żeby do
    blaszaka nie ciągnąć skrętki po całym mieszkaniu, to po wifi jest plan go
    nakarmić.

  • 16. Data: 2021-02-26 00:51:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:b0OZH.446626$PvF9.106023@usenetxs.com>