  • 51. Data: 2016-09-03 16:24:49
    Temat: Re: idioci zatrzymujący się.
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2016-08-28 03:30, Paskonik wrote:
    > Użytkownik "Trybun" <C...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Ja zauważam w Szczecinie mnóstwo idiotów zatrzymujących się przed
    > przejściem
    > pomimo że pieszy miał czekania najwyżej na jedną minutę.

    Tak z ciekawości - mógłbyś podać przykładowe miejsca takich zachowań?
    Wrzuć najlepiej linka do Street View.

    --
    Tengu

  • 52. Data: 2016-09-03 16:36:43
    Temat: Re: kierowcy idioci zatrzymujący się.
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2016-09-03 10:23, Cavallino wrote:

    > Pozwolę sobie zostać przy swoim zdaniu.

    W kwestii formalnej - należy odróżnić jazdę defensywną od
    "kapelusznictwa". Łatwo się pomylić.

    --
    Tengu

  • 53. Data: 2016-09-03 19:46:53
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 03.09.2016 o 10:21, Cavallino pisze:

    > PLONK
    > Jeszcze jakiś kapelusz się ujawni i będzie można grupę ze śmiecia
    > podczyścić?

    No to PLONK! :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 54. Data: 2016-09-03 21:27:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Wiesiaczek wrote:

    > No to PLONK! :)

    I wojna plonkow się zaczęła.
    Zobaczymy jak ciężkie plonkownice wyciągną :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2016-09-04 10:29:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03.09.2016 o 16:36, Tengu pisze:

    > W kwestii formalnej - należy odróżnić jazdę defensywną od
    > "kapelusznictwa". Łatwo się pomylić.

    Jeśli efekt jest ten sam - to jak dla mnie nie ma różnicy.
    Zwłaszcza jak taki defensywny, będzie trzeszczał, że zależy mu tylko na
    prędkości pieszego, bo to znakomicie wpływa na płynność ruchu drogowego.

  • 56. Data: 2016-09-05 23:19:46
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu sobota, 3 września 2016 10:23:51 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Pozwolę sobie zostać przy swoim zdaniu.

    Ależ proszę bardzo, ja też - natomiast samej grupie jest przez to bardzo wszystko
    jedno (((:

    dziedziny niż okołokomputerowe to jakieś nowomodne wymysły.

    > Chodziło o autolamerstwo.

    Pisałem: nowomowa d:

  • 57. Data: 2016-09-06 20:01:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05.09.2016 o 23:19, laisar pisze:

    dziedziny niż okołokomputerowe to jakieś nowomodne wymysły.

    > Pisałem: nowomowa d:

    Dla ścisłości - pisałeś o nowomodzie.....

  • 58. Data: 2016-09-07 01:52:37
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 6 września 2016 20:01:53 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Dla ścisłości - pisałeś o nowomodzie.....

    Nowa moda:
    Nowomowa.