  • 1. Data: 2010-03-14 20:52:15
    Temat: sw-motech speed pack
    Od: " wodnik" <w...@W...gazeta.pl>

    cześć,
    co sądzicie o tym sposobie przewożenia bagażu?

    http://tinyurl.com/yj42d75

    Szukam optymalnego rozwiązania dla hayabusy i to mi się mocno podoba. Przede
    wszystkim prawie nie zwiększa szerokości motocykla. Podróżuję sam, więc
    niepotrzebne mi ani miejsce dla pasażera, ani miejsce na suszarkę i lokówkę.
    85 litrów powinno spoko wystarczyć. Cena też nomożebyć.

    Może ktoś ma już takie coś?

    pozdro
    wodnik

  • 2. Data: 2010-03-15 06:49:27
    Temat: Re: sw-motech speed pack
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Dzien dobry.

    " wodnik" <w...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > lokówkę.
    > 85 litrów powinno spoko wystarczyć. Cena też nomożebyć.

    Mam inne cusie z Motech-a i uwazam ich oferte za udany kompromis pomiedzy
    cena i jakoscia, choc wypowiadac moge sie jedynie o dodatkach 'twardych'
    gmole, stelaze itp.
    W Polsce znajdziesz kilku resellerow. Np: www.motobagaz .pl Warto zapytac o
    oferte, mozna pozytywnie zdziwic sie cena.

    weFAQ&v=qvj