  • 1. Data: 2010-04-02 11:05:16
    Temat: system 7 na laptopie
    Od: "jurant" <j...@c...pl>

    Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
    mi że nie mozna sobie zainstalopwać systemy np. XP
    Niewiem czy to prawda ?

    !_" GG - 642666 www.tetrus.pl
    (_)\_ Skype - jurek.malinowski j...@t...pl
    j...@g...com duże pliki ...

  • 2. Data: 2010-04-02 11:10:28
    Temat: Re: system 7 na laptopie
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "jurant"
    >Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
    >mi że nie mozna sobie zainstalopwać systemy np. XP

    1. Wiele osób mówi różne rzeczy.
    2. "można", to nie to samo, co "wolno".

    >Niewiem czy to prawda ?

    1. "Nie wiem"
    2. Nie zostawiaj odstępu przed pytajnikiem
    3. Owszem, nie wiesz.

    Cieszęsiężemogłempomóc.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 3. Data: 2010-04-02 11:56:15
    Od: raviz <r...@v...pl>

    jurant wrote:
    > Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
    > mi że nie mozna sobie zainstalopwać systemy np. XP
    > Niewiem czy to prawda ?

    Zajrzyj na strone hp do wsparcia technicznego i zobacz na jakie
    systemy sa dostepne sterowniki.
    Zdrowko

  • 4. Data: 2010-04-02 12:17:33
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    jurant pisze:
    > Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
    > mi że nie mozna sobie zainstalopwać systemy np. XP
    > Niewiem czy to prawda ?

    Nie ma sensu dałngrejdować do XP. IMHO w przypadku Visty było to
    zrozumiałe. Win7 jest wg mnie lepszy/wydajniejszy od XP (zwłaszcza
    wersja 64-bit).

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2010-04-02 12:20:32
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Tutaj zapewne chodzi o co innego.
    Nie wiem jak w innych laptopach HP ale w wersji ProBook 4310s (Celeron
    1,8GHz, 1GB ramu) spotkałem się z hasłem na biosie. Dysk jest ustawiony w
    trybie AHCI i przy standardowej instalce XP pokazuje się blue screen.
    Oczywiście w biosie wegług instrukcji jest możliwa zamiana trybu pracy, ale
    jak się do biosu dostać?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-04-02 12:34:59
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    ***Einstein*** pisze:
> [...]
    > w trybie AHCI i przy standardowej instalce XP pokazuje się blue screen.
    > Oczywiście w biosie wegług instrukcji jest możliwa zamiana trybu pracy,

    To *legalny* właściciel nie zna hasła do *swojego* biosu?
    Hp zakłada jeszcze inne blokady na sprzedanych laptopach?
    Dobrze wiedzieć, trzeba HP omijać szerokim łukiem.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-04-02 12:40:42
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
    >Nie ma sensu dałngrejdować do XP. IMHO w przypadku Visty było to
    >zrozumiałe. Win7 jest wg mnie lepszy/wydajniejszy od XP (zwłaszcza
    >wersja 64-bit).

    A jak wspaniale chodzi np. z ZenWorks7...

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 8. Data: 2010-04-02 12:54:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
    .pl...
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
    >
    > A jak wspaniale chodzi np. z ZenWorks7...

    Jak nie chodzi to znaczy, że ktoś nie potrafi pisać programów. Tutaj system nie
    ma nic do tego.

  • 9. Data: 2010-04-02 12:57:39
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > A jak wspaniale chodzi np. z ZenWorks7...

    Wiesz, każdy ma własny zestaw priorytetów. Mnie wystarcza fakt, że w
    środowisku 64-bitowym bez problemów używam hosta 32-bitowego i takiż
    samych sterowników - nie ma żadnych problemów. Za to obserwuje w
    praktyce, ze umiejętność korzystania z RAM-u jest o wiele lepsza w
    systemie 64-bit niż w takim 32-bit (chociażby po szybkości ładowania
    określonych danych do pamięci w jednym i drugim przypadku).
    Dlatego Twoje ZenWorks7 np w moim przypadku jest o tyle istotne co dla
    Ciebie Sonar 8.5 + Superior 2.0 ;)

    Pzdr, OMSON

  • 10. Data: 2010-04-02 13:01:10
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"

    Głupiś. Poczytaj czym są zeny.

    --
    \ K...@e...eu.org /