  • 1. Data: 2009-05-08 11:16:11
    Temat: szkolenie doszkalanie w DC
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    witkacy
    człowiek zapisał sie do beznajdziejnej szkoły jazdy
    no i teraz
    koles szuka instytucji która
    a/doszkoli go do egzaminu na A
    b/przeszkoli go w zakresie umiejetnosci jazdy małym nakedem
    sugestie mile widziane
    pzdr
    huck

  • 2. Data: 2009-05-08 11:31:40
    Temat: Re: szkolenie doszkalanie w DC
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "huck" <2...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > koles szuka instytucji która
    > a/doszkoli go do egzaminu na A
    > b/przeszkoli go w zakresie umiejetnosci jazdy małym nakedem

    Malowanym? BPNMSP ;) Do dobrych to kolejki beda. Szczyt sezonu jakby.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-05-08 11:48:19
    Od: falco <m...@w...pl>

    huck pisze:

    > koles szuka instytucji która
    > a/doszkoli go do egzaminu na A
    > b/przeszkoli go w zakresie umiejetnosci jazdy małym nakedem

    Hej,

    jeśli pasuje Piaseczno (zaraz przy Puławskiej), to mogę dać nr do bardzo
    dobrego Instruktora.
    Szczegóły (ceny, itp.) dogadacie sobie sami.

    Jak coś, to zapr! na pryw.

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT