  • 1. Data: 2010-09-08 11:22:22
    Temat: szukam videoamatorow Azja/Afryka/Ameryka do nakrecenia filmu miedzynarodowego
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Witajcie,

    Nie do konca grupowe ale ....

    Wymyslilem sobie nakrecenie krotkiegu filmiku fabularnego, jakies 15min w
    calosci. Realizacja w trzech lokalizacjach:
    - Europa - no to ja w Polsca :)
    - Azja - aktor-amator o urodzie azjatyckiej
    - Afryka/Ameryka Poludniowa - aktor-amator o urodzie afroamerykanskiej

    W kazdej lokalizacji osoba dysponujaca mozliwosci nagrywania FullHD
    (najchetniej lustrzanka) i powiedzmy srednimi/dobrymi umiejetnosciami
    amatorskimi.Do tego aktor-amator o parametrach jak opisane wyzej.

    Mam znajomego w Tokio wiec nad Azja juz pracuje aczkolwiek ow znajomy
    jeszcze sie nie zdecydowal.

    Jezyk angielski oczywiscie jest koniecznoscia.

    PYTANIE:
    Czy macie moze kogos znajomego, kto moglby byc zainteresowany udzialem w ww
    projekcie? Moze tu zagladacie ale mieszkacie daleeeeko od Polski? A moze
    macie pomysl, gdzie takich osob szukac? Dokladny opis projektu oczywiecie
    podesle zainteresowanym.

    Pozdrawiam,

    Ptas

  • 2. Data: 2010-09-08 11:25:35
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 08.09.2010 13:22, Ptas wrote:

> [...]
    > macie pomysl, gdzie takich osob szukac? Dokladny opis projektu oczywiecie

    Cały czas dostaje maile od nigeryjczyków, mogę Ci trochę podesłać.
    Napiszesz im, że wpłacisz te 50 tys na rzecz transferu do Ciebie 10mln
    $, ale jako potwierdzenie autentyczności mają Ci przysłać film na
    podstawie scenariusza, jako potwierdzenie, że to oni.

    --
    http://szumofob.eu

  • 3. Data: 2010-09-08 11:31:57
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > $, ale jako potwierdzenie autentyczności mają Ci przysłać film na
    > podstawie scenariusza, jako potwierdzenie, że to oni.

    To juz przerabialem. To wlasnie aparat kupilem z tych dolarowych milionow :)
    A za reszte zyje i mam czas na takie pierdoly, jak w moim poscie ....