  • 11. Data: 2015-09-26 11:53:50
    Temat: Re: szyfrowanie hasła
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, September 26, 2015 at 12:59:14 AM UTC+2, Kviat wrote:

    > Mizerny odsetek tych, którzy go nie znają.
    > Szkoda fatygi. Chyba, że dla zabawy:)
    Przecie to ktoś normalny robi dla jaj...

  • 12. Data: 2015-09-26 12:45:20
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > To nie jest problem na jedno zdanie!

    tak w europie to jest problem, ale europa to jeden wielki problem...

    myślę że można podać w jednym zdaniu wzór!

    jakiś xorek lub coś w tym stylu, tylko nie wiem jak taki xorek daje ten
    sam wynik dla różnych hasełek...

    podpowiedzcie!

  • 13. Data: 2015-09-26 13:04:06
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, September 26, 2015 at 12:45:22 PM UTC+2, platformowe głupki wrote:

> [...]
    >
    > myślę że można podać w jednym zdaniu wzór!
    >
    > jakiś xorek lub coś w tym stylu, tylko nie wiem jak taki xorek daje ten

    A nie mówiłem.

  • 14. Data: 2015-09-26 13:12:25
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > A nie mówiłem.

    tak, ty mówiłeś, piotrek mówił, europa mówiła...

    ale czy trzeba tego słuchać, nawet jak nie można nie słuchać?

  • 15. Data: 2015-09-26 13:47:24
    Od: "M.M." <m...@g...com>

  • 16. Data: 2015-09-26 15:20:00
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 26.09.2015 11:50, M.M. wrote:

    > Raczej awanturę.
    >
    > No ale dobra, jako największy naiwniak, zacznę:
    >
    > 1) Użyć gotowej przetestowanej biblioteki.
    > 2) Ustawić duży koszt.
    > 3) Bezpiecznie zmodyfikować algorytm w bibliotece, poprzez np.
    > długą stałą sól.

    Jeśli algoryytm w bibliotece nie ma domyślnie soli, nie jest to
    odpowiedni do tego zadania. GOTO 1 wybierając inną bibliotekę;)

    pzdr
    bartekltg

  • 17. Data: 2015-09-26 15:24:53
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 26.09.2015 13:04, M.M. wrote:
> [...]

    Dlaczego źle myślisz było wyjaśnione w wątku tym oraz poprzednim.

    Wzór zostal podany.

    > A nie mówiłem.

    I po co ruszasz? :) Większość ma go w KFie,
    jak nie zapaćkamy wątku przepychankami,
    może on zastartować.

    pzdr
    bartekltg

  • 18. Data: 2015-09-26 15:45:01
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, September 26, 2015 at 3:20:02 PM UTC+2, bartekltg wrote:

    > Jeśli algoryytm w bibliotece nie ma domyślnie soli, nie jest to
    > odpowiedni do tego zadania. GOTO 1 wybierając inną bibliotekę;)

    Tak, czasami chcemy szybko uzyskać efekt, a wtedy wystarczy
    taki gotowiec. Czasami chcemy jeszcze coś zrobić z solą i
    hashem, wtedy lepsza biblioteka która daje osobne funkcje
    do soli i skrótu.

  • 19. Data: 2015-09-26 16:49:47
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

  • 20. Data: 2015-09-26 16:50:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak mówiłeś, piotrek mówił, europa mówiła,
    a bartek mówił?