  • 1. Data: 2009-05-23 16:57:13
    Temat: Re: tabelka - łamanie wierszy
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    MOK pisze:
    > Witam.
    > Jakim atrybutem mogę na sztywno ustawić szerokość kolumn w table ?
    > Tak, żeby wiersz został złamany a kolumna się nie poszerzała ? Przy
    > czym tekst to może być bardzo długi wyraz nie oddzielony spacjami.

    table { table-layout:fixed; }
    I normalne width dla th/td powinno działać jak chcesz.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 2. Data: 2009-05-23 16:58:39
    Temat: tabelka - łamanie wierszy
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    Witam.

  • 3. Data: 2009-05-23 17:05:30
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    MOK wrote:

    > Jakim atrybutem mogę na sztywno ustawić szerokość kolumn w table ?

    Bo znalazłem table-layout:fixed, ale to podobno nie umie złamać wyrazu w
    połowie (czy tam gdziekolwiek, ile literek się zmieści) - łamie tylko po
    spacjach. A to bez sensu.

  • 4. Data: 2009-05-23 17:22:38
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    Paweł Piskorz wrote:

    > table { table-layout:fixed; }
    > I normalne width dla th/td powinno działać jak chcesz.

    Znalazłem info, że nie złamie mi wyrazu w połowie. A jak nie chcę łamać
    zdań, tylko mam po prostu za długie wyrazy w całości. To już wykracza po za
    możliwości html/css ? Sprawdzenie ile literek się zmieści ?
    Sprawdzę oczywiście, ale na razie czytam jak to zrobić i wychodzi na to, że
    się nie da a przynajmniej nie w IE.

  • 5. Data: 2009-05-23 17:22:44
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Sat, 23 May 2009 19:22:38 +0200, MOK napisał(a):

    > Znalazłem info, że nie złamie mi wyrazu w połowie.

    kon&shy;stan&shy;ty&shy;no&shy;po&shy;li&shy;tan&shy
    ;ka

    (nie wszędzie zadziała)

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 6. Data: 2009-05-23 18:29:18
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    ethanak wrote:

    > kon&shy;stan&shy;ty&shy;no&shy;po&shy;li&shy;tan&shy
    ;ka

    > (nie wszędzie zadziała)

    Jak miałbym to ręcznie dzielić, to chyba rónie dobrze mógłbym użyć <br> -
    przynajmniej wszędzie zadziała.

  • 7. Data: 2009-05-23 21:59:45
    Od: j...@g...com

    On 23 Maj, 19:22, ethanak <s...@b...pl> wrote:
    > kon&shy;stan&shy;ty&shy;no&shy;po&shy;li&shy;tan&shy
    ;ka

    > (nie wszędzie zadziała)

    word-wrap:break-word
    tez nie wiem czy wszedzie dziala, ale chyba ciut sensowniejsze