  • 1. Data: 2018-02-11 23:17:55
    Temat: tani roaming
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Oj, nie zawsze tani

    https://dorzeczy.pl/kraj/55512/50-tys-zl-rachunku-za
    -telefon-Gronkiewicz-Waltz-Juz-wiadomo-skad-ta-gigan
    tyczna-kwota.html

    48 tys. 981 zł 42 gr - tyle kosztowało w lipcu 2017 r. korzystanie
    przez Hannę Gronkiewicz-Waltz z telefonu oraz innych mobilnych
    urządzeń służbowych.

    Około 99 procent kwoty rachunku stanowi opłata za transmisję danych.
    To odpowiada transmisji około 1,5 gigabajtów danych, głównie
    wynikające z użytkowania skrzynki e-mail, platformy służącej do
    przeglądu mediów (w tym RTV) oraz korzystania z mediów
    społecznościowych. Pozostała część kosztu to połączenia głosowe".
    Odpowiedź przekazał rzecznik Ratusza, Bartosz Milczarczyk.

    TVN Warszawa podaje, że wysoka kwota na rachunku miała pojawić się po
    wizycie HGW w Nowym Jorku"

    A swoja droga - sama tam poleciala ?
    Personel nie mial podobnych przygod ?

    J.

  • 2. Data: 2018-02-12 03:47:48
    Temat: Re: tani roaming
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." w3hxaawhmvrg$.18eszmcqa9cob$....@4...net

    > To odpowiada transmisji około 1,5 gigabajtów danych, głównie
    > wynikające z użytkowania skrzynki e-mail, platformy służącej
    > do przeglądu mediów (w tym RTV) oraz korzystania z mediów
    > społecznościowych.

    Na pewno nie oglądała TV -- zatem pisała dłuuugie listy... ;)

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 3. Data: 2018-02-12 09:17:43
    Od: p...@g...com

    --Oj, nie zawsze tani

    to USA a nie EU wiec stawki normalne dziwne tylko ze operator nie wyslal ostrzezenia
    np po 10 tysiacach pln :-)

    ps w jakiej sieci ma telefon ?

  • 4. Data: 2018-02-12 20:28:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-11 o 23:17, J.F. pisze:
> [...]
    > Odpowiedź przekazał rzecznik Ratusza, Bartosz Milczarczyk.
    >
    > TVN Warszawa podaje, że wysoka kwota na rachunku miała pojawić się po

    Trzeba być prezydentką/em, prezeską/em, żeby nabić taki rachunek.
    Zetknąłem się z paroma takimi przypadkami, że po powrocie z zagranicy
    prezesa/ki przychodzi kilkadziesiąt tysięcy za roaming. Szeregowcom
    jakoś to się nie przytrafia. Na czym polega ten fenomen?

  • 5. Data: 2018-02-12 22:05:21
    Od: z <...@...pl>

    Dokładnie
    Taki zwykły Kowalski potrafi sobie zorganizować wifi albo lokalny sim do
    netu a pani prezydent wraz ze swoją świtą ma to w du...
    W prywatnych firmach to niech se przepijają co chcą ale państwowe
    stanowisko finansowane z naszych podatków ...

    A może by tak posadzić za rażącą niegospodarność? :-)

    Niedorzeczne? śmieszne? nieludzkie?

    To w jaki sposób przywołać HGW do porządku? Biczowanie na placu
    Piłsudskiego? :-)

  • 6. Data: 2018-02-13 12:04:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Feb 2018 20:28:32 +0100, Poldek napisał(a):

> [...]
    > prezesa/ki przychodzi kilkadziesiąt tysięcy za roaming. Szeregowcom
    > jakoś to się nie przytrafia. Na czym polega ten fenomen?

    -szeregowcow nikt nie wysyla na wycieczki do NY,
    -szeregowcy nie dostaja telefonow ... no nie, teraz czesto dostaja,
    -szeregowcy maja ograniczenia, a prezes nie

    -... jest tam czlowiek odpowiedzialny za telefony, i obudzil sie z sms
    -... w skali UM to moze nie taka duza kwota, ile tam moga miec
    sluzbowych komorek - 100, tysiac ?

    J.

  • 7. Data: 2018-02-13 12:24:34
    Od: p...@g...com

    --Szeregowcom jakoś to się nie przytrafia. Na czym polega ten fenomen?

    Polacy klekaja przed wladza :-) w Niemczech by ja tak dlugo przed sadem i w mediach
    tyrali az by w zebach pieniadze oddala :-)

    -szeregowcy maja ograniczenia, a prezes nie

    pycha kroczy przed upadkiem :-)

  • 8. Data: 2018-02-13 14:35:26
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 lutego 2018 22:06:13 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > To w jaki sposób przywołać HGW do porządku? Biczowanie na placu
    > Piłsudskiego? :-)

    Tej jesieni będzie okazja.

  • 9. Data: 2018-02-14 16:56:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 12 Feb 2018 20:28:32 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:
    > jakoś to się nie przytrafia. Na czym polega ten fenomen?

    Na tym, że nie ma bladego pojęcia co to roaming i jakie mogą być w
    nim koszty transmisji danych. Lub też często ma to po prostu gdzieś,
    bo nie płaci za to.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2018-02-20 23:33:20
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 13 Feb 2018 05:35:26 -0800 (PST), s...@g...com wrote:

    >Tej jesieni będzie okazja.

    Okazja do czego? HGW już dawno zapowiedziała że nie bedzie kandydować
    na prezia Warszawy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280