  • 1. Data: 2011-04-08 15:48:27
    Temat: teledyski w HD
    Od: "LUKAS" <a...@p...pl>

    Zna ktos jakąś strone, moze byc z platnym tarnsferem, zebym mogl sobie
    pociagnac teledyski w jakosci HD ?

  • 2. Data: 2011-04-08 17:01:01
    Temat: Re: teledyski w HD
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-04-08 17:48, LUKAS pisze:
    > Zna ktos jakąś strone, moze byc z platnym tarnsferem, zebym mogl sobie
    > pociagnac teledyski w jakosci HD ?

    Np. Firefox 4 + Download Helper + YouTube. To tylko przykład, możliwości
    jest więcej. Jak wolisz Operę, to tam też znajdziesz odpowiednią
    wtyczkę. To opcje bezpłatne.

  • 3. Data: 2011-04-08 18:10:26
    Od: Dyzurny Informatyk Kraju <a...@g...pl>

    W dniu 08-04-2011 19:01, Tomaszek pisze:

    > Np. Firefox 4 + Download Helper + YouTube. To tylko przykład, możliwości
    > jest więcej. Jak wolisz Operę, to tam też znajdziesz odpowiednią
    > wtyczkę. To opcje bezpłatne.

    chyba nie o takim HD pisal...

  • 4. Data: 2011-04-08 20:22:57
    Od: "LUKAS" <a...@p...pl>

    Chodzi o prawdziwe HD najlepiej z rozszezeniem *.mkv i potem puszczane z
    pendriva np. na moim samsungu 40 cali z opcją USB, one zajmują z tego co juz
    obcykalem ok. 150-250 MB (pliki takei ok. 3-4 minuty)

    Te z youtuba filmiki to niem wiem czy one maja cos wspolnego z prawdziwym HD
    720p czy 1080p, puszczal ktos takei pliki na duzym TV przez kabel HDMI ? bo
    jesli jakość jest naprawde HD to tez moze byc , tylko ten napis youtube
    toche drazni....

  • 5. Data: 2011-04-08 21:46:07
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-08 22:22, LUKAS pisze:
> [...]
    > jesli jako?? jest naprawde HD to tez moze byc , tylko ten napis youtube

    Jaki napis ? czy tak trudno wejść na YT i sobie pobrać i sprawdzić ? mam
    kilka, jakość nie powala ale z innych źródeł jest podobnie

  • 6. Data: 2011-04-08 22:58:53
    Od: "LUKAS" <a...@p...pl>

    Sprobowalem i lipa , totalna lipa. Sciagnalem programik Youtube Downloader
    HD , pliki ( teledyski) sciagaja sie , ale wszytskie maja zazwyczaj ok.
    50-60 MB co od razu bylo podejrzane, poniewaz takie wielkosci juz
    przerabialem i jakosc jest fatalna... Oczywiscie sa to niby pliki HD .

    Prawdziwy plik parominutowy , powiedzmy 3-4 minuty to rząd ok. 200 Mb w
    rozszezeniu MKV , sa takie na chomiku, ale tez jak na lekarstwo... Wtedy
    obraz jest naprawde zyleta , podobnie jak roznego typu dema Samsunga,
    Philipsa, ktore mozna obejrzec podczas w sklepach typu Nie dla idiotów. Tam
    widać prawdziwe HD i wlasnie tego rodzaju teledyskow szukam ...

  • 7. Data: 2011-04-09 06:05:24
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-04-09 00:58, LUKAS pisze:
> [...]
    > Philipsa, ktore mozna obejrzec podczas w sklepach typu Nie dla idiotów. Tam
    > widać prawdziwe HD i wlasnie tego rodzaju teledyskow szukam ...

    A zobacz to: http://www.youtube.com/watch?v=xkHdp_ZhNEI

    Przełącz na 1080p, klip zajmuje po pobraniu ponad 150Mb, tylko musisz
    pobrać właściwy strumień.

  • 8. Data: 2011-04-09 08:45:12
    Od: "LUKAS" <a...@p...pl>

    tak to jest OK, dzieki, jest juz jakis krok i to duzy do przodu, ale jak
    teraz wyszukac takie klipy na youtubie co maja wielkosc 150-200 Mb( mowa o
    teledyskach 3-4 minuty), srednio mi sie usmiecha ciagnac i potem
    sprawdzac... iel plik ma mega..., 90 % jest o pojemnosci 50-60 MB

  • 9. Data: 2011-04-09 08:53:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    LUKAS wrote:
    > Zna ktos jakąś strone, moze byc z platnym tarnsferem, zebym mogl sobie
    > pociagnac teledyski w jakosci HD ?

    chomikuj?

  • 10. Data: 2011-04-09 09:24:03
    Od: "LUKAS" <a...@p...pl>

    Malo tam jest, jzu przerabialem chomikuj.pl ... :-) Tzn. teledyskow fullll,
    ale w HF jest moze 0,5 % , wiec szukanie to jedna wielka walka