  • 1. Data: 2009-03-17 15:29:52
    Temat: totolotek, pilne !!!!
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Ma ktoś może zarejestrowany wczorajszy program polsatu tak aby znajdowała
    się w nim cała transmisja losowania totolotka ?
    Byłbym bardzo wdzięczny za udostępnienie.
    Proszę nie podawac mi wyników, potrzebuję transmisje z losowania.
    Wkradł się tam pewien błąd, ale może się przesłyszałem. Jeśli sprawdzi
    się, opublikuję w sieci.
    Może zrobić się ciekawie.

    pozdrawiam
    --
    Piotr

  • 2. Data: 2009-03-17 16:44:14
    Temat: Re: totolotek, pilne !!!!
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Wkradł się tam pewien błąd, ale może się przesłyszałem. Jeśli sprawdzi
    > się, opublikuję w sieci.

    Nagrania nie mam, ale wiem, że błąd polegał na tym, iż prowadząca
    powiedziała "Witamy w środę, 18 marca"... a wczoraj był poniedziałek, 16
    marca. Szczegół - ot poprostu komuś taśma ze środowym nagraniem się pomyliła
    z taśmą poniedziałkową.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2009-03-17 16:52:51
    Od: Mane <m...@w...pl>

    *piotr'ek* pisze:

> [...]
    > powiedziała "Witamy w środę, 18 marca"... a wczoraj był poniedziałek, 16
    > marca. Szczegół - ot poprostu komuś taśma ze środowym nagraniem się

    Moze trzeba skleslac kupony bo to bylo losowanie jutrzejsze ? ;D

  • 4. Data: 2009-03-17 17:24:30
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gpok1d$l84$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > powiedziała "Witamy w środę, 18 marca"... a wczoraj był poniedziałek, 16
    > marca. Szczegół - ot poprostu komuś taśma ze środowym nagraniem się

    Nie do wiary !!! Ale jajca.... :)

  • 5. Data: 2009-03-17 17:33:10
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Moze trzeba skleslac kupony bo to bylo losowanie jutrzejsze ? ;D

    Za późno... nagrali dzisiaj wersję, która jutro zostanie wyemitowana.

    *piotr'ek*

  • 6. Data: 2009-03-17 17:34:49
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-03-17 16:29, Piotr donosi, że:
    > Ma ktoś może zarejestrowany wczorajszy program polsatu tak aby
    > znajdowała się w nim cała transmisja losowania totolotka ?

    Wieczorem sprawdzę na HDD, wczoraj nagrywałem "Rysia"

  • 7. Data: 2009-03-17 17:46:37
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-03-17 16:29, Piotr donosi, że:
    > Ma ktoś może zarejestrowany wczorajszy program polsatu tak aby
    > znajdowała się w nim cała transmisja losowania totolotka ?
    Mam, zaraz zDiVXuję i podeślę linka

  • 8. Data: 2009-03-17 17:53:24
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-03-17 16:29, Piotr donosi, że:
    > Ma ktoś może zarejestrowany wczorajszy program polsatu tak aby
    > znajdowała się w nim cała transmisja losowania totolotka ?
    Proszę bardzo - umieściłem:
    http://www.plikus.pl/zobacz_plik-losowanie_lotto_16.
    03.2009-201612.html
    Jak potrzebna lepsza jakość - dać znać - jeszcze nie skasowałem z HDD
    nagrywarki ;)

  • 9. Data: 2009-03-17 17:54:07
    Temat: Re: Totolotek, do pobrania!
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

  • 10. Data: 2009-03-17 18:03:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    ww2003.insert-ad.insert.intranet
    użytkownik *Piotr* napisał(a):

> [...]
    > Proszę nie podawac mi wyników, potrzebuję transmisje z losowania.
    > Wkradł się tam pewien błąd, ale może się przesłyszałem. Jeśli sprawdzi

    Ja wprawdzie nie mam tego nagranego, ale pamiętam jak prowadzący przerzucił
    się z jedną liczbą w podawaniu wyników losowania DL. Wtedy uznawali liczby
    wylosowane i wypowiedziane skutkiem czego znacznie więcej było wygranych

    --
    Big Jack
    //////