  • 1. Data: 2011-07-12 09:35:23
    Temat: transponder 154
    Od: Krzysztof Cholewa <k...@g...com>

    Dzisiaj przestał działać transponder 154 na HotBirdzie, częstotliwość
    11585 V. Coś jest jeszcze w wiązce oprócz tego co być powinno. Ciekawe
    czy ktoś się bawi czy celowo podniósł na satelitę jakiś syf.

    pozdrawiam,
    --
    Krzysztof Cholewa

  • 2. Data: 2011-07-12 10:00:26
    Temat: Re: transponder 154
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Dzisiaj przestał działać transponder 154 na HotBirdzie,
    > częstotliwość
    > 11585 V.

    Nic tylko się powiesić ;-). Nie mów że cokolwiek z niego
    oglądałeś...

    > Coś jest jeszcze w wiązce oprócz tego co być powinno.

    A co "powinno" być?

  • 3. Data: 2011-07-12 10:43:57
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2011-07-12 12:00, Robert_J pisze:

    > Nic tylko się powiesić ;-). Nie mów że cokolwiek z niego oglądałeś...

    Rebel TV - właśnie zauważyłem, że w mojej kablówce dzisiaj też nie ma
    Rebel TV.

  • 4. Data: 2011-07-12 11:45:15
    Od: Krzysztof Cholewa <k...@g...com>

    W dniu 12.07.2011 12:00, Robert_J pisze:

    > Nic tylko się powiesić ;-). Nie mów że cokolwiek z niego oglądałeś...

    Rebel TV. Ja nie oglądam, ale abonenci tak.

    --
    Krzysztof Cholewa

  • 5. Data: 2011-07-12 12:38:28
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Krzysztof Cholewa:
    > Rebel TV.

    http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=11&t=9641&
    p=501886#p501886

  • 6. Data: 2011-07-12 17:47:52
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Jerzy Pastusiak napisał:
    > http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=11&t=9641&
    p=501886#p501886

    Około 19:00 transponder już działał, a przynajmniej był Rebel TV.

  • 7. Data: 2011-07-13 08:13:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Cholewa" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj przestał działać transponder 154 na HotBirdzie, częstotliwość
    > 11585 V. Coś jest jeszcze w wiązce oprócz tego co być powinno. Ciekawe
    > czy ktoś się bawi czy celowo podniósł na satelitę jakiś syf.

    Chyba trafiłeś w sedno:
    http://satkurier.pl/news/67348/rebeltv-ofiara-iransk
    ich-zaklocen.html