  • 1. Data: 2009-04-30 13:27:30
    Temat: tuner do TNK
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    szukam tunera do telewizji na kartę
    co sądzicie o OPTICUM 7300 CI2CX USB/PVR/HDMI

    chodzi mi przede wszystkim o stabilny czysty obraz, bajery typu pvr sa
    drugorzedne,

    Czy tuner

    OPTICUM X10

    jest równie dobrym wyborem ?

    Co oznacza że opticum x10 jest certyfikowany do telewizji na kartę ?

  • 2. Data: 2009-04-30 17:22:36
    Temat: Re: tuner do TNK
    Od: BearBag <c...@g...com>

    mam klona opticum x10 czyli globo i ma dwie spore wady:
    -strasznie dlugo sie uruchamia (ponad 15s)
    -dosc skomplikowana obsluga - trzeba sie sporo naklikac pilotem zeby
    uzyskac to co sie chce.
    Poza tym tuner bardzo stabilny, nie wiesza sie i nie stwarza
    problemow.

  • 3. Data: 2009-05-07 09:10:46
    Od: "Mih00 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    derty <d...@o...pl> napisał(a):

    > szukam tunera do telewizji na kartę
    > co sądzicie o OPTICUM 7300 CI2CX USB/PVR/HDMI
    >
    > chodzi mi przede wszystkim o stabilny czysty obraz, bajery typu pvr sa
    > drugorzedne,

    Ja polecam Opticum 7100CXE. Pracuje z kartą Conax (TNK). Po wgraniu
    alterantywnego softu pracuje z kartą C+ i w sharingu. Posiada port ethernet
    co umozliwia podzielenie (z innymi odbiornikami Globo/Opticum) karty na dwa
    lub więcej tunerów w ramch tzw. HomeSharing (nie trzeba spliterów można
    wykorzystać domowy router, a nawet internet). Co prawda nie posiada HDMI,
    ale ma sygnał YPbPr przez SCART co daje podobną jakość przy współpracy z LCD
    TV.
    I cena korzystna 240 PLN.