  • 1. Data: 2013-04-14 23:33:55
    Temat: tuner z dvb-t2
    Od: a...@p...pl

    http://www.ferguson-digital.eu/pl/telewizja-satelita
    rna/420-ferguson-ariva-252combo.html

    tuner combo: dvb-s2 i dvb-t2

    W sumie, to nie mozna sie nic innego spodziewac w naziemnej telewizji
    jak standardu dvb-t2 - to tylko kwestia czasu na rozpisanie przetargu
    (nie konkursu) na mux-5...bo mux-4 (cyfrowego polsatu) powoli sie
    rozwija po Polsce.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-04-14 23:49:25
    Temat: Re: tuner z dvb-t2
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci grup
    com...
> [...]
    rna/420-ferguson-ariva-252combo.html

    > tuner combo: dvb-s2 i dvb-t2
    >
    > W sumie, to nie mozna sie nic innego spodziewac w naziemnej telewizji

    Przestan wreszcie marzyc i truc o tym w co trzecim poscie.
    Standard zostal raz wybrany, miliony ludzi kupily odpowiedni sprzet i przez
    przynajmniej nascie lat nikt niczego nie bedzie zmienial.
    Po co wstrzasac bez potrzeby powietrze?

  • 3. Data: 2013-04-16 22:43:30
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 14 Apr 2013 23:49:25 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    >Standard zostal raz wybrany, miliony ludzi kupily odpowiedni sprzet i przez
    >przynajmniej nascie lat nikt niczego nie bedzie zmienial.

    dlaczego truc? Przeciez w Warszawie na 29 kanale testuja DVB-T2 z PKiN
    !!!!

    Ktos to odbiera testowa i moze zdac relacje?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2013-04-16 23:00:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci grup
    com...

> [...]
    rna/420-ferguson-ariva-252combo.html

    > dlaczego truc? Przeciez w Warszawie na 29 kanale testuja DVB-T2 z PKiN

    No i co z tego?
    Kiedys sobie testowali mpeg-2, cos to zmienilo?
    Mozna w ciemno zakladac, jak w temacie jest dvb-t2, ze Ty musiales w tym
    paluchy maczac, jako jedyny w ogóle o tym na grupie tluczesz.
    Kup sobie sprzet jak cala reszta ludzi w tym kraju i nie nudz z uporem
    godnym lepszej sprawy o tym swoim dvb-t2.

  • 5. Data: 2013-04-17 08:59:57
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 16 Apr 2013 23:00:39 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >No i co z tego?
    >Kiedys sobie testowali mpeg-2, cos to zmienilo?

    >Mozna w ciemno zakladac, jak w temacie jest dvb-t2, ze Ty musiales w tym
    >paluchy maczac, jako jedyny w ogóle o tym na grupie tluczesz.

    normalnie jak teoria spiskowa (:-) Pewnie za katastrofe smolenska tez
    jestem odpowiedzialny?

    >Kup sobie sprzet jak cala reszta ludzi w tym kraju i nie nudz z uporem
    >godnym lepszej sprawy o tym swoim dvb-t2.

    po prostu stwierdzam fakty, ze dvb-t2 rozlewa sie technologicznie po
    Europie. Moge sie zalozyc o flaszke, ze nastepny mux-5 (mux-4 to
    Cyfrowy Polsat) bedzie w dvb-t2.

    A tu masz kolejny news o dvb-t2 - tym razem z Austrii.

    http://satkurier.pl/news/84773/simplitv-nowa-platna-
    usluga-dvb-t2-w-austrii.html

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2013-04-17 10:07:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

> [...]
    > Cyfrowy Polsat) bedzie w dvb-t2.
    >
    > A tu masz kolejny news o dvb-t2 - tym razem z Austrii.

    Płatny MUX rzeczywiście mógłby być w T2, w końcu i tak dostawca musi/chce
    zapewnić STB z kartą kodową.
    Bezpłatne pozostaną w zwykłym T jeszcze przez wiele lat, chyba że znajdzie
    się ktoś chętny, kto zasponsoruje migrację dla użytkowników.

  • 7. Data: 2013-04-17 17:19:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:

    > Płatny MUX rzeczywiście mógłby być w T2, w końcu i tak dostawca musi/chce
    > zapewnić STB z kartą kodową.

    A kto tak powiedział?
    Sporo tv i dekoderów ma gniazdo CI, wystarczy moduł.
    I wyciąłbym w pień ofertę każdego dostawcy, który wymusza oglądanie na swoim
    sprzęcie.

    Ludzie, poprzednia duża reforma tv była ze 25 lat temu.
    Nie wiem jakim trzeba być realistą, żeby wierzyć, że ktoś powie milionom
    Polaków, którzy kupili sobie sprzęt do dvb-t że mają go sobie wyrzucić po 2
    czy 5 latach, bo ktoś wpadł na nowy genialny pomysł.

  • 8. Data: 2013-04-17 22:34:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    > Sporo tv i dekoderów ma gniazdo CI, wystarczy moduł.
    > I wyciąłbym w pień ofertę każdego dostawcy, który wymusza oglądanie na swoim

    Mogą, nie znaczy muszą. w końcu dostawca może dzierżawić swój sprzęt, jak
    np. platformy satelitarne.

> [...]
    > Polaków, którzy kupili sobie sprzęt do dvb-t że mają go sobie wyrzucić po
    > 2 czy 5 latach, bo ktoś wpadł na nowy genialny pomysł.

    Jakie 25? :-)

    1995 - przejście z SECAM-u na PAL
    1972 - wejście tv kolor (nie wymagało żadnych zmian w istniejących
    telewizorach)
    a wcześniej, od połowy lat '50 mieliśmy cały czas ten sam standard.

  • 9. Data: 2013-04-18 09:01:24
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 17 Apr 2013 17:19:41 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

> [...]

    i tak bedzie, bo jak juz operator dostanie koncesje, to chce nadawac
    jak najwiecej, bo to wtedy oferta jest bogatsza. Jest technologia to
    ja wykorzysta

    >A kto tak powiedział?
    >Sporo tv i dekoderów ma gniazdo CI, wystarczy moduł.
    >I wyciąłbym w pień ofertę każdego dostawcy, który wymusza oglądanie na swoim
    >sprzęcie.

    tez jestem zdania, ze powinny byc zapisy koncesyjne, ze abonent ma
    mozliwosc wyboru: karta, karta+modul, skrzynka opa.

    Tak samo w satelitarnych i kablowych. W kablowych powinno byc tak, ze
    podstawowa oferta jest wogole bez karty (dvb-c/t) aby moc podlaczyc
    zwykly tv (z dvb-c/t) a dopiero operta premium wymaga
    karty/karty+modul/skrzynki.

    A tym czasem super hiper luksusem jest multiroom lub nawet DVR/PVR
    czyli nagrywarka.

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2013-04-18 10:10:05
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
    > 1995 - przejście z SECAM-u na PAL

    Przy czym AFAIR odbiór obrazu PAL na TV SECAM był nadal możliwy, ale bez
    kolorów (cóż za różnica dla posiadaczy TV cz-b). W przypadku przejścia
    na DVB konsekwencje są dużo poważniejsze.