  • 1. Data: 2011-09-08 22:09:02
    Temat: turystyczny dla babki
    Od: "Paulina D" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej,

    posiadam YBR125 na dojazdy do pracy. Jak zaczęłam jeździć to mnie wzięło.
    Pare razy wybrałam się na dłuższe trasy ale to trochę mordęga. Chciałabym
    sprawić sobie jakiś turystyczny bajk ale kompletnie nie wiem czego szukać.

    Poradźcie coś please! Coś co bym byłą w stanie ogarnąć. Najechałam moją YBR
    ok 12 tys. km i nie jestem jakims asem. Zamierzam jeździć sama. MOgę
    przeznaczyć ok 15 max 20 tys zł.

    Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich modeli
    powinnam szukać. No i mniej więcej gdzie

    Dzięki
    P.

  • 2. Data: 2011-09-08 23:03:45
    Temat: Re: turystyczny dla babki
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 251 roku bieżącego, Paulina D zeznał(a) jak następuje:

    > Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich
    > modeli powinnam szukać. No i mniej więcej gdzie

    Poniżej 600 to straszna nędza jest, mam wrażenie, że nie ma z czego
    wybierać. Przejrzałem z moją kobitą pół internetu i dalej nic nie
    wymyśliliśmy, ale faktem jest, że Ona sama nie wie czego chce do końca.

    W 600 to jak w ulęgałkach, można wybierać

    fazer, hornet, bandit, sv650, gladius, cbf600, mt03

    tyle mi do głowy przychodzi z tego co sam widziałem nie tylko na
    zdjęciach.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 3. Data: 2011-09-09 05:31:32
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    >
    > Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich modeli
    > powinnam szukać. No i mniej więcej gdzie
    http://allegro.pl/honda-varadero-1000-abs-2006-r-tan
    io-sprawdz-i1809114630.html
    Sam się nad tym zastanawiałem...
    WOJO

  • 4. Data: 2011-09-09 05:53:49
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-09 00:09, Paulina D pisze:
    > Hej,
    cze

    > Poradźcie coś please! Coś co bym byłą w stanie ogarnąć. Najechałam moją YBR
    > ok 12 tys. km i nie jestem jakims asem. Zamierzam jeździć sama. MOgę
    > przeznaczyć ok 15 max 20 tys zł.

    Jesli wzrost pozwoli to bmw f650gs.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 5. Data: 2011-09-09 06:08:20
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jesli wzrost pozwoli to bmw f650gs.

    oooo to to. Miałem taki, taki damski troche jest :-)

    b.

  • 6. Data: 2011-09-09 06:53:12
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> wrote in message
> [...]

    W 600 to jak w ulęgałkach, można wybierać

    fazer, hornet, bandit, sv650, gladius, cbf600, mt03

    A mały Vstrom, albo trampek?Może jeszcze wyhaczysz niedorżniętą Afryczkę,
    chociaż ceny zwalają z nóg

  • 7. Data: 2011-09-09 07:16:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > cze

    > Jesli wzrost pozwoli to bmw f650gs.

    Jesli wzrost pozwoli to XB12X :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2011-09-09 07:36:51
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu piątek, 9 września 2011, 00:09:02 UTC+2 użytkownik Paulina D napisał:

    > Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich modeli
    > powinnam szukać. No i mniej więcej gdzie
    Rozmiar, rozmiar ma znaczenie (w tym przypadku). :)
    Czyli: doprecyzuj czy jestes z tych mniejszych czy wiekszych. W przypadku motocykla
    dla kobiety ma to kluczowe znaczenie.

    Druga sprawa: czy zamierzasz uprawiac turystyke typowo asfaltowa czy moze korci Cie
    czasem skrecic w droge o gorszej nawierzchni?

    pzdr, dr
    14/525

  • 9. Data: 2011-09-09 08:27:28
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-09 09:16, Kuczu pisze:

    > Jesli wzrost pozwoli to XB12X :)

    bue ll ? Nie jestem przekonany czy to dobry wybor dla kogos kto szuka
    turystyka i ma male doswiadczenie.

    pozdr
    newrom
    PS. podobnie mysle o +- stukonnych szejsetkach
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 10. Data: 2011-09-09 08:49:39
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Wrz, 07:53, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Jesli wzrost pozwoli to bmw f650gs.

    Niedawno widzialem kobietke na takim. Dosc zabawnie wygladala,
    poniewaz byla mala i drobna. Asfaltu dosiegala tylko paluszkami, co
    jak sadze zbyt bezpieczne nie jest, szczegolnie w korkach, gdzie
    czasem asekuracja nozna sie przydaje.

    --
    amos