  • 1. Data: 2012-05-30 00:59:50
    Temat: tv mobilna - Zielona Gora
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    bylem "logicznie" we wtorek u kolegi i na jego tv melduje sie juz mux
    tv mobilnej Cyfrowego Polsatu.

    kanal 28 / 530MHz - oczyscie "serwis niedostepny"

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-05-30 07:45:18
    Temat: Re: tv mobilna - Zielona Gora
    Od: "DareckY" <D...@g...com>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > tv mobilnej Cyfrowego Polsatu.
    >
    > kanal 28 / 530MHz - oczyscie "serwis niedostepny"

    W lodzi tez juz uruchomili nadajnik na czestotliwosci 626,00 MHz

  • 3. Data: 2012-05-30 08:09:47
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > bylem "logicznie" we wtorek u kolegi i na jego tv melduje sie juz mux
    > tv mobilnej Cyfrowego Polsatu.

    W Gliwicach też odebrałem niedawno taki mux, oczywiście żadnego obrazu
    ani dźwięku nie zaobserwowałem, tylko testowe nazwy kanałów i namiastka
    EPG. Numeru kanału nie pamiętam :(

  • 4. Data: 2012-05-31 18:33:39
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 30.05.2012 08:09, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > W Gliwicach też odebrałem niedawno taki mux, oczywiście żadnego obrazu
    > ani dźwięku nie zaobserwowałem, tylko testowe nazwy kanałów i namiastka
    > EPG. Numeru kanału nie pamiętam :(

    czy wiadomo co tam będzie i od kiedy?
    ToMasz

  • 5. Data: 2012-06-02 21:31:00
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    nie pamiętam :(

    > czy wiadomo co tam będzie i od kiedy?

    Już chyba testują. Tyle, że kodowane jest i tak zostanie. Abonament ok
    20 zł miesięcznie

    --
    Jingiel

  • 6. Data: 2012-06-05 09:59:40
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 30 May 2012 00:59:50 +0200, a...@p...pl wrote:

    >Czesc,
    >
    >bylem "logicznie" we wtorek u kolegi i na jego tv melduje sie juz mux
    >tv mobilnej Cyfrowego Polsatu.
    >
    >kanal 28 / 530MHz - oczyscie "serwis niedostepny"

    a z jakiej to leci lokalizacji (nadajnika)???

    --
    ThinkXtra