  • 1. Data: 2022-11-30 17:24:11
    Temat: [twizy] "pan sobie w niem siedzi i grzeje się a my marzniemy"
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Jadę se z orki i na przejściu ze światłami matka z dzieckiem przechodzi
    i gada z tym dzieckiem

    "cośtam cośtam ...
    jakie fajne małe autko...
    ... i pan sobie w nim siedzi i grzeje się a my marzniemy"

    :-)

    Nie wiem czy zrozumiecie ;-)

  • 2. Data: 2022-11-30 18:02:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-30-listopada-2022 o 17:24, ii pisze:
    > i pan sobie w nim siedzi i grzeje się a my marzniemy"

    Przecież Ty nawet drzwi nie masz a grzejesz się bateryjką ;--)

  • 3. Data: 2022-11-30 18:20:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Nov 2022 17:24:11 +0100, ii wrote:
> [...]
    >
    > "cośtam cośtam ...
    > jakie fajne małe autko...
    > ... i pan sobie w nim siedzi i grzeje się a my marzniemy"

    A Ty tam:
    -masz jakies grzanie?
    -masz miejce dla dziecka?

    J.

  • 4. Data: 2022-11-30 20:33:59
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.11.2022 o 18:20, J.F pisze:

    > A Ty tam:
    > -masz jakies grzanie?

    No grzeję ... się :-)

    > -masz miejce dla dziecka?

    K.. Jarek, z tyłu :-)

    Przedstawiałem Twizy tyle razy. Teraz się tylko nabijam z
    niespodziewanej narracji :-)

  • 5. Data: 2022-11-30 22:49:10
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.11.2022 o 18:02, _Master_ pisze:

    > Przecież Ty nawet drzwi nie masz a grzejesz się bateryjką ;--)

    Miała rację :-)

  • 6. Data: 2022-12-01 10:33:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Nov 2022 20:33:59 +0100, ii wrote:

    > No grzeję ... się :-)

    > K.. Jarek, z tyłu :-)
    >
    > Przedstawiałem Twizy tyle razy. Teraz się tylko nabijam z
    > niespodziewanej narracji :-)

    Pani widac ma pretensje do mężą, banków i calego świata, ze nie stac
    jej na samochod :-P

    Ja natomiast, jedynie z grubsza pamietajac twizzy, to sie zacząłem
    zastanawiac, czy ty sie tam grzejesz, i czy znalazloby sie miejsce na
    dziecko :-)

    A wiec czy pani dobrze mowi :-)
    Kolejna sprawa - trzeba miec dogodne gniazdko do ladowania, a nie
    wiadomo czy ma :-)

    J.

  • 7. Data: 2022-12-01 20:31:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.12.2022 o 10:33, J.F pisze:

    > Pani widac ma pretensje do mężą, banków i calego świata, ze nie stac
    > jej na samochod :-P

    Kiedy ona nic o pieniądzach nie mówiła. Może .. Twizy łagodzi żale :-)

    > Ja natomiast, jedynie z grubsza pamietajac twizzy, to sie zacząłem
    > zastanawiac, czy ty sie tam grzejesz, i czy znalazloby sie miejsce na
    > dziecko :-)

    Tam się mieszczą grubasy :-)

    W ogóle ... z przodu też jest więcej miejsca niż w typowym samochodzie,
    gdzie masz dwa siedzenia blisko siebie. A tu .. z obu stron miejsce na
    zgrzewkę mleka czy wody :-)

    > A wiec czy pani dobrze mowi :-)

    Ogólnie to nie miała pojęcia o czym mówiła. Niemniej jednak .. obudowa
    samochodu grzeje. Skuterem, rowerem czy hulajnogą byłbym przemarznięty a
    w Twizy nie. Mogłoby być szczelniejsze, gdyby naprawdę miało służyć do
    jazdy zimą. Są dostępne okna z taką zaślepką uszczelniającą, wtedy chyba
    ceramiczny podgrzewacz by zadziałał jako tako. Ale ja tym jeżdżę zwykle
    po kilka km. Profity z parkowania w miejscach gdzie nic innego nie
    zmieści się przebijają wszystko.

    > Kolejna sprawa - trzeba miec dogodne gniazdko do ladowania, a nie
    > wiadomo czy ma :-)

    No i prawo jazdy trzeba mieć a nie wiadomo czy ma :-)

    ... a do jazdy na koniu sprawny błędnik a nie wiadomo czy ma :-)