  • 1. Data: 2011-02-13 17:57:00
    Temat: udostepnianie dyskow w sieci lokalnej
    Od: "tuTomasz" <t...@g...com>

    Mam dwa komputery polaczone w siec lokalna aby mozna bylo wymieniac dane
    pomiedzy dyskami poszczegolnych jednostek.
    Zeby to zrealizowac musialem udostepnic niektore dyski.
    Wszystko dziala mi poprawnie ale moje dyski maga byc chyba widoczne takze z
    internetu. Co mozna zrobic aby w sieci wewnetrznej byly udostepnione a na
    zewnatrz nie?
    Dodam ze na jednym jest windows XP prof. a na drugim XP home, do sieci lacze
    sie poprzez router z modemem do neostrady.

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2011-02-13 18:19:36
    Temat: Re: udostepnianie dyskow w sieci lokalnej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.02.2011 18:57, tuTomasz pisze:
    > Mam dwa komputery polaczone w siec lokalna aby mozna bylo wymieniac dane
    > pomiedzy dyskami poszczegolnych jednostek.

    NTG

  • 3. Data: 2011-02-13 18:41:13
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "tuTomasz" <t...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >Dodam ze na jednym jest windows XP prof. a na drugim XP home, do sieci lacze
    >sie poprzez router z modemem do neostrady.

    Jesli udotepniasz poprzez tzw. otoczonie sieciowe windows to
    bez obaw, poza routerem (czyli w inyternecie) te dyski nie beda widoczne, poniewaz
    microsoftowy netbios nie jest routowalny.

  • 4. Data: 2011-02-13 18:43:24
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > NTG

    Dzieki za wyczerpujaca informacje ale grupy bardzie juz odpowiedniej nie
    znalazlem.
    Poprobuje moze na pl.misc.budowanie tam moze bardziej kumaja w komputerach.

    --
    Tomasz

  • 5. Data: 2011-02-13 18:51:34
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Tomasz" <t...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >znalazlem.
    >Poprobuje moze na pl.misc.budowanie tam moze bardziej kumaja w komputerach.

    Nie dyskutuj z nim. Ma racje co prawda, ale nadziejesz sie za chwile na inwektywy.

  • 6. Data: 2011-02-13 19:01:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Tomasz pisze:

> [...]

    "Dodam ze na jednym jest windows XP prof. a na drugim XP home, do sieci
    lacze sie poprzez router z modemem do neostrady."

    na grupie dotyczącej windowsa albo neostrady. komputer nie równa sie
    windows. tak samo jak wspomniana przez Ciebie budowlanka nie zajmuje sie
    komputerami ani meblami, choć do tych drugich jest jej bliżej
    ToMasz

  • 7. Data: 2011-02-13 19:28:04
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-13 19:41, Przesmiewca pisze:

    > Jesli udotepniasz poprzez tzw. otoczonie sieciowe windows to
    > bez obaw, poza routerem (czyli w inyternecie) te dyski nie beda widoczne, poniewaz
    > microsoftowy netbios nie jest routowalny.

    Obawiam sie ze sie mylisz, jak dobrze poszukasz to zlapiesz sie za glowe
    co matolki z nartostrada maja w swoich komputerzach udostepnione.

  • 8. Data: 2011-02-13 19:49:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.02.2011 19:51, Przesmiewca pisze:

    > Nie dyskutuj z nim. Ma racje co prawda, ale nadziejesz sie za chwile na inwektywy.

    Kłamiesz.

  • 9. Data: 2011-02-13 19:58:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.02.2011 19:43, Tomasz pisze:

    > Dzieki za wyczerpujaca informacje ale grupy bardzie juz odpowiedniej nie
    > znalazlem.

    Słabo szukałeś.

    > Poprobuje moze na pl.misc.budowanie tam moze bardziej kumaja w komputerach.

    Masz pytanie sieciowe lub systemowe - skieruj się na grupę o sieciach
    lub o swoim systemie operacyjnym.

  • 10. Data: 2011-02-13 20:56:18
    Od: monter <g...@g...pl>

    Skonfiguruj popranie router/firewall